Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 December 2023

Berapa Banyak Kes SPRM Yang Berakhir Dengan Kejayaan?

Bhai/DeeDee semua...

Hampir semua orang tahu.... kalu kes berlevel ikan bilis disiasat oleh SPRM ... memang semuanya akan berakhir dengan kejayaan... dengan sabitan kes... dengan hukuman .... 

Tapi...

Tapi kalu kes berlevel jerung dan paus disiasat oleh SPRM.... alamat semuanya berakhir dengan kegagalan... tertuduh dan terdakwa boleh lepas dan bebas.... selamat dari terkena hukuman...

Hahaha...

Ini bukan lagi open secret.... Cuba lu orang bagi satu nama kes yang sangkut pasai SPRM... kes yang nama besar?? Eh... Kes Najib Razak tue dalam SRC International tue bukan kes terkait SPRM tau.... baca perjalanan dan kertas kes la...

Hahahaha.....

Sebab itu gua selamanya gelak sangat dengan SPRM nih.... kes dier semua kepoh ja lebih... tapi takdak hasil... banyak yang lepas bebas sebab isu teknikal.... Hahaha

=================
DAFTAR PERCUMA: Income bulanan Affiliate minima RM5 secara pasif : https://bit.ly/3UoWYX1
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD
Dapatkan Bitcoin Percuma Setiap Saat Anda Melayari Internet Browser : https://bit.ly/44xF74S
Dapatkan MoneroCoin FREE sekarang : https://bit.ly/3MaSQaJ 



2 comments:

  1. Tak berakhir pun tak da masalah besar.

    Yang penting sepanjang siasatan akan keluar dokumen dan nama terlibat yang rakyat biasa tak pernah tahu.

    Zaman madani hebat.

    ReplyDelete
  2. beng hock sampai lani tak abeh cerita kesian makpak dia tuntut keadilan
    harap slogan aja la
    pelaksanaan hanya mainan

    Dan janganlah kamu campur adukkan yang hak dengan yang batil dan janganlah kamu sembunyikan yang hak itu, sedang kamu mengetahui.

    Dia mengetahui (pandangan) mata yang khianat dan apa yang disembunyikan oleh hati.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1