Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 December 2023

Kesan Boikot - Jadi Harga Pasar Malam Je

Bhai/DeeDee semua...

Post nih pendek jer... biarlah gambar berbicara... Hahaha.... kesan dari boikot ... dah jadi harga pasar malam jer... Hahahaha

=================
DAFTAR PERCUMA: Income bulanan Affiliate minima RM5 secara pasif : https://bit.ly/3UoWYX1
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD
Dapatkan Bitcoin Percuma Setiap Saat Anda Melayari Internet Browser : https://bit.ly/44xF74S
Dapatkan MoneroCoin FREE sekarang : https://bit.ly/3MaSQaJ 



6 comments:

  1. Dulu ko gelak je bhai masa kempen bmf. Pertama kali cukong2 pucat lesi melalak2 sampaikan guan eng kata mungkin boleh berlaku pergaduhan kaum. Rasulullah adalah contoh terbaik. Ambil iktibar lah kenapa baginda berniaga sampai ke syam dan yaman dan juga ambil iktibar pemboikotkan peniaga2 yahudi di madinah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ambik iktibar sama kenapa Nabi buka pasar sendiri untuk umat Islam berjualbeli tinggalkan pasar jahoodie

      Delete
  2. jati diri tak da tok sah sembnag bab pulau la
    buang masa saja

    Wahai orang-orang yang beriman kepada Allah dan rasul-Nya dan mengikuti apa yang disyariatkan-Nya untuk mereka, sesungguhnya orang-orang musyrik itu adalah najis. Karena di dalam diri mereka terkandung kekafiran, kezaliman, akhlak tercela, dan kebiasaan yang buruk.
    Maka jangan sampai mereka memasuki tanah suci Makkah, termasuk Masjidilharam, walaupun mereka bermaksud menunaikan ibadah haji atau umrah, setelah tahun ini, yaitu tahun 9 Hijriyah.
    Dan jika kalian -wahai orang-orang mukmin- takut miskin disebabkan terhentinya pasokan makanan dan masukan barang perdagangan lainnya, sesungguhnya Allah akan mencukupi kebutuhan kalian dari karunia-Nya jika Dia menghendaki.
    Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui keadaan kalian lagi Maha Bijaksana dalam mengatur urusan kalian

    kalau takut orang luar tak bawa habuan nanti susah
    tak payah cerita nak tu nak ni
    setiap kejayaan bermula ngan susah payah
    semua kisah kemenangan dalam Quran bermula ngan ujian bukan
    khayalan

    nak berenti rokok bukan pun tak sanggup lebih rela jadi hamba rokok
    lagi mau banyak kokok
    belanja beli rokok tu pung satu amalan sia sia tak da redo Allah

    Dan janganlah kamu membelanjakan sesuatu melainkan karena mencari keridaan Allah.
    Dan apa saja harta yang baik yang kamu nafkahkan, niscaya kamu akan diberi pahalanya dengan cukup sedang kamu sedikit pun tidak akan dianiaya (dirugikan).

    ReplyDelete
  3. Ayam tak fresh. Rasa macam ayam kena gelek motokar. Nasi lemak keras macam batu. Jangan beli sampah KFC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayam kfc kecik sebab umur baru 2 hari, nasi lemak lembik macam konek tak naik 🦶🦶👍

      Delete
  4. kalu tak leh boikot hari-hari boikot selang sehari pun buleh kot...

    he he...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1