Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2024

Tindakan Minit Terakhir?

Bhai/DeeDee semua...

Katakanlah... pada hari-hari terakhir penggal sebagai YDP Agong.... Baginda tiba-tiba mengumumkan yang Najib Razak telah Baginda Sultan Pahang memberikan pengampunan penuh... Atas kuasanya sebagai YDP Agong...

Agak-agak korang la.... Apa senario yang akan berlaku dalam politik Malaysia?

Kita semua tahu yang orang UMNO memang tak berbaiah pun dengan Ahmad Zahid Hamidi... ko tak percaya... tanya la orang UMNO diperingkat akar umbi.... ko jangan tanya pimpinan yang ada sekarang nih... yang itu semuanya nak melepaskan tembolok masing-masing jer...

Agak-agak korang la... Ader kegoyangan yang lebih besar tak yang akan berlaku terhadap Kerajaan Madani nih???

Hehehe....

Benda macam nih tak menyalahi undang-undang dan perlembagaan... Sebab kuasa pengampunan diraja memang valid dan ada.... semuanya sah..... hehehehe



4 comments:

  1. China kominis yg sekarang mempunyai pengaruh sangat besar di sini pun angkara najib. Berapa ramai bangsa Melayu yg mati akibat angkara kaum ni pada 1945, pengganas kominis dari 1947 hingga 89, peraku di sarawak dan 13 mei. Kalau ambil kira salah guna kuasa dan rasuah najib dipancung 10 kali pun masih tak dapat tebus dosa dia dgn bangsa Melayu.

    ReplyDelete
  2. Bhai, itu semua berkemungkinan, tetapi DYMM Seripaduka tentu berpandangan jauh, Najib masih banyak lagi kes yang masih dibicarakan dan perbicaraan belum selesai, jika Najib diampunkan dan dibebaskan sekarang tetapi jika didalam perbicaraan seterusnya Najib didapati bersalah dan dipenjarakan semula tentu Baginda merasa ralat diatas pengampunan yang Baginda berikan.

    ReplyDelete
  3. Bro...kalau najib dapat pengampunan penuh pun...ko ingat najib nak bersama dengan org yang sumbat dia dalam penjara ke..?..yidin dan madir tu...?...

    ReplyDelete
  4. walau diberi kuasa tapi tak boleh ikut suka
    ada banyak hal mesti diambil kira
    besar sangat ka najib anak didik matede ni
    dari segi maruah dah bocai
    ppuak yang maseh tenggelam dalam kedunguan saja
    yang sanggup bertuankan mamat ni

    bekas orang besar yang dihukum sibuk nak suruh ampun
    duk dalam penjara samakah macam orang lain???
    keadilan janagn nampak sangat tebang pilih
    tambah meluat tengok peranagi depa ni

    ada yang masyuk hospital bila nak kena soal siasat
    dunya punya tipu daya jnagan percaya

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1