Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 January 2024

Salah Tetaplah Salah

Bhai/DeeDee semua...

Kat Malaysia nih... walaupun ko ader 47 pertuduhan kes.... semuanya boleh lepas... janji ko geng dengan pimpinan paling atas...  janji ko takkan tarik balik sokongan... Hahaha... Walaupun kes pertuduhan tu sebenarnya semuanya solid... Tapi boleh selamat lagi...

Tapi kalu ko takmo nak bersama dengan pimpinan paling atas... atau pimpinan paling atas tue memang nak kenakan ko atau musuhnya... yang tersabit rapat dengan kot... memang nahas la ko... nasib la kot... masak aaa...

Hahaha....  Gua takder nak bekap sesapa pun... waima belah mana pun... Salah tetaplah salah...

1 kes ka... 47 kes... 80 kes kan... akaun adik ka... semua salah kalu mesti kena terima hukuman... takder beza-beza.... ader paham ka???



4 comments:

  1. 100 pertuduhan pun, kalau disediakan cacat memang tak laku.

    Bezakan

    Kumpulan nak maju bersama Islam.

    Kumpulan nak bergaduh bersama Islam

    ReplyDelete
  2. Dan apabila datang suara yang memekakkan (tiupan sangkakala yang kedua),
    pada hari ketika manusia lari dari saudaranya,
    dari ibu dan bapaknya,
    dari istri dan anak-anaknya.
    Setiap orang dari mereka pada hari itu mempunyai urusan yang cukup menyibukkannya.

    kat duny abolih la atur tipu daya
    tapi sayang tak semua orang perrcaya
    bagi yang yakin adanay hari pembalasan selepas mati
    sobar menanti menuntut keadialan

    Allah-lah Yang meninggikan langit tanpa tiang (sebagaimana) yang kamu lihat, kemudian Dia bersemayam di atas Arasy, dan menundukkan matahari dan bulan. Masing-masing beredar hingga waktu yang ditentukan.
    Allah mengatur urusan (makhluk-Nya), menjelaskan tanda-tanda (kebesaran-Nya), supaya kamu meyakini pertemuan (mu) dengan Tuhanmu.

    manuzia buat bumbung mesti ada tiang
    ribut mai abeh melambung
    tu pun bukan main x dengan Allah
    tak sedar kediri lagi

    ReplyDelete
  3. Allah tak suruh manusia tumpu akhirat semata-mata macam walaun dan sesetengah ustaz pas. Suka kafirkan atau sesatkan orang. Negeri miskin tak terurus.

    Allah suruh manusia urus dunia juga. Tatakelola. Jaga keamanan. Hubungan sesama manusia berbeza agama.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1