Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 March 2011

Filem Pecah Panggung

Hahaha.... Gua ingat filem Hikayat Merong Mahawangsa terbitan KRU Picture yang dapat jadi filem pecah panggung... tapi rupanya... Filem blue (tapi itam putih) lakunan Mr X plak yang menjadi filem pecah punggung... hahaha.... penerbitnya... tak lain dan tak bukan... RTC Pictures ... (Rahim Thamby Chik Pictures) tue... hahahaha

Kalu filem pecah panggung Hikayat Merong Mahawangsa ditayangkan dengan dikenakan tiket di TGV dan banyak pawagam lain... hehehe... filem pecah punggung yang diedarkan oleh Datuk T pulak tak melibatkan kos tiket.. dan hanya ditayangkan secara ekslusif... dengan jemputan... hahaha

Ramai wartawan yang dah dapat peluang tengok free... Bukit Aman jer belum dapat tengok free... gua rasa aaa.. lepas nih mesti filem pecah punggung terbitan RTC Pictures nih akan ditayangkan disemua pasar malam dalam sesi "Wayang Pacak" macam dulu-dulu... hahaha

Jangan lupa bawak jagung rebus masa nak tonton filem pecah punggung nih.... hahaha...

Pemilik syarikat perfileman RTC Pictures iaitu Rahim Thamby Chik nih memang cukup terkenal .... bukan setakat dier boleh terbitkan filem blue.. tapi dier boleh jadi pengarah dan jugak pelakon... malah dier pernah gak jadi pelakon... hahaha... berlakon bersama gadis bawah umur... hahaha...

Lepas nih... syarikat penerbit filem blue terkenal di Amerika Syarikat iaitu Vivid Entertainment rasanyer tak boleh nak cari makan la... sebab dah disaingi oleh RTC Pictures... hahahaha ... skrip lu yang terkejut... ramai pakar diguna pakai... malah elemen seram dan special efek juga dimasukkan sekali gus...

Ini lebih hebat dari semua filem pecah panggung yang menang Oscar dan Academy Award di Hollywood ... malah lebih hebat dari terbitan Bollywood... sebab mungkin RTC Pictures nih mempunyai pejabat di GreenWood... hahaha

Gua rasa bangga la pulak biler dapat tau ader filem yang lagi mega hebat dari filem Hikayat Merong Mahawangsa terbitan anak tempatan... Penonton patut beri sokongan... malah Kerajaan Malaysia rasanya dah siap bagi geran bantuan dan dana untuk penerbitan yang dibuat oleh RTC Pictures ....

Hahaha.... aper lagi nak tulis aaa.... memang hebat filem pecah punggung nih.... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1