Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 August 2012

Negeri UG

Hahaha... Dari Terengganu... Gua bergerak pi beraya kat Negeri dibawah takluk JMF.... Alhamdulillah selamat perjalanan gua... Walaupun puak-puak dacing karat biru kat negeri JMF tue punya kempen yarabbi hebat masa jamuan hari raya kat rumah DO... Hahahaha ... Citer depa tentang DEWA tahap hebat bhai... Kira macam maksum la DEWA diorang tue... Gua sesaja jer kasi panas line masa berborak ngan diorang kat jamuan tue... Gua sajer je menyakat diorang bab plet keter dan hadiah rumah kat orang miskin.... Hahaha

Tapi dah nak buat camana... Dah di kg Pak Malau dan Sri Siantan tue macam tue.... Hahaha.... Lepas tue gua beraya kat Parlimen Sembrong (Hishamuddin Hussein)... Hahahaha ... Diorang kat sana tue memang taksub giler ngan dacing.... Hahaha

Lepas tue gua pi beraya romah sedara kat kawasan Chua Soi Lek ... Hahaha ... Pon situasinyer samer gak... Karat biru dan taksub mendewa... Hahahah... Gua plak bawak citer jahat kat diorang masa jamuan tue... Gua cakap... Amacam... Mau kasi anak Chua Soi Lek menang lagi ker PRU13 nih... Sedara mara yang karat biru dacing nih semua kata... Bagoosh aper BN memerintah... Hahaha... Pastue gua cakap... Eloklah... Sebab MCA dah kuarkan statement yang diorang akan tentang habis-habisan usaha nak jalankan Hudud nih... Ader la lu orang share saham akhirat gua cakap kat diorang... Hahaha... Terkedu diorang... Hahahaha

Semalam jem giler kat Kluang, Ayer Hitam dan jalan menghala ke Yong Peng... Tapi takper... Diorang sumer nak beraya...

Lepas selesai urusan jumpa keluarga kat Labis, Tenang dan Segamat... Gua shoot terus ke negeri UG... Penat ooi drive... Gua sampai di kawasan yang dikuasai oleh Zulkifli Nordin nih sebelum subuh... Total straight drivibg lebih 16 jam tanpa rehat tidur... Hahaha...

La nih ader jamuan hari raya kat sini... Rumah sedara... Diorang dok citer pasai Azizan Razak yang okeh... Aper lagi gua sakat la... Gua citer skit kat diorang pasai isu saham FGVH, KUIS dan tema hari kemerdekaan... Gua cucuk diorang pasai UG... Pandang semacam diorang kat gua... Hahaha

Ader satu pakcik tue cakap yang dier sokong PAS bekerjasama ngan UNNO... Boleh jalan HUDUD dier kata... Gua gelak jer... Pastue gua smash... Nak jalan hudud camana... MCA dah kuarkan statement yang diorang akan tentang HUDUD... Pakcik tue cuba nak tibai gua... Dier kata Karpal Singh tolak hudud... Gua cakap itu statement Karpal sengsorang jer... Bukan statement umum dari DAP... Tapi MCA dah kuatkan statement umum.. Hahaha

Pastue gua tibai balik... Takkan la Zulkifli Nordin tak dengar statement nih lagi... Takkan Hassan Ali belum dengar... Takkan Nasharuddin Mat Isa tak tau MCA buat statement macam nih... Err... Ibrahim Ali dan Ridhuan Tee Abdullah aper plak komen diorang... Hahahahaha...

Kuat betul lar pengaruh UG kat negeri UG nih.... Hahahaha

2 comments:

  1. Gua pun cukup sedih bila negeri gua jatuh ketangan UG. Dulu masa Ust Fadhil Noor masih ada, hebat negeri gua ni... sekarang almaklumlah stail UG ..hancusssss...itu pasalah gua ingin terus menetap diibukota.

    ReplyDelete
  2. Bhai Ahmad...

    Nak buat camana... dah negeri nih jadik negeri UG... kiter telan jer la... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1