Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 October 2013

Mers-CoV Virus (Genetically Created)

Bhai/DeeDee sekalian..

Gua terbaca tadi tentang Virus Mers (Sindrom Pernafasan Timur Tengah) yang katanyer dah banyak membawa kecelakaan nyawa kepada mangsa di kawasan Timur Tengah terutamanya di Arab Saudi. Selepas terbaca mengenainyer... gua pon cuba semak dengan beberapa sumber berkaitan medical .... cek sana sini... cek kat CDC di Altanta tue....  sms kengkawan dan jugak email beberapa kengkawan lain yang masih berkhidmat dalam perkhidmatan risikan...

Semuanya nampak macam tak tau aper sebenarnya yang berlaku... ader sorang kawan lama di Center for Disease Control (CDC) di Atlanta bagi tau yang diorang pon tengah siasat benda nih.... punca masih tak jumpa... dan pembawa (carrier) pon masih belum dapat dikenalpasti secara tuntas...

Timbul persoalan pada gua... aderkah ini semua satu hasil ujikaji rahsia pihak ketenteraan (military) tak kisah la USA ka... atau Israel ka...... bagi tujuan mencari satu virus yang terbaek yang boleh membunuh mengikut rantaian DNA.... mana la tau kan ... sebab dulu diorang ader cuba buat satu senjata membunuh dengan menggunakan virus yang attack certain DNA jer,......  sebagai satu teknik membunuh musuh mengikut kaum dan keturunan...

Diorang dah buat ujikaji nih kalu tak silap gua sekitar tahun 70'an dan berterusan sampai awal 90'an .....Salah satu virus dan wabak yang terhasil dari ujikaji pihak tentera nih aderlah Virus @ Wabak Ebola yang kena dekat penduduk di Afrika.... Hanya orang Afrika jer yang kena Ebola...... yang lain tidak...

Mmmm... kerja giler camnie biasa la tue.... Gua tak terkejut kalu memang Mers-CoV Virus (Genetically Created) nih didalangi oleh Israel .... Tak terkejut sungguh...

Giler aaa...

Sumber:  Virus Misteri Mers-CoV

Update: Gua dapat maklumat tambahan baru kejap tadi... Sindrom Mers-CoV nampaknyer mempunyai kesan polymorphics (berubah bentuk) mengikut host pembawa nyer...

Harap akan ader kuarantin dibuat sepenuhnya di semua pintu masuk negara Malaysia nih... Bahaya wei..

7 comments:

  1. Tak mustahil juga sebab saintist telah menemui jam dalam DNA..Selepas mengkaji beribu2 DNA..

    So kemungkinan virus membunuh ikut DNA keturunan tu boleh dihasilkan mengikut patern DNA sesuatu kaum atau bangsa..

    Macam patern IDS cuma sejauh mana false positive boleh dielakan?

    ReplyDelete
  2. itulah kelebihan manusia merancang untuk merosakan yang lain maka akan jadi lah dengan izin Allah tapi akhirnya yang batil tetap kecundang juga

    ReplyDelete
  3. Ada bau lipas x masa minum air??

    ReplyDelete
  4. Assalam bro c++..

    lepas ni jemaah haji akan pulang ke tanah air. adalah sebaik2nya jemaah trsebut dikuarantin trlebih dulu. begitu juga sesiapa yg baru pulang dr luar negara. terutamanya jemaah/pelancong perlu dijauhkan dr kaum keluarga yg ada baby & org yg uzur & warga emas yg uzur kerana mudah brjgkit dgn pyakit. kerana ada brlaku kes kematian brkaitan penafasan pd salah seorg warga emas setelah anaknya pulang dr umrah/luar negara. dokter mengesyaki pyakit itu akibat dari penularan wabak oleh mana2 pmbawa yg baru pulang dari luar negara. Wallahualam..hanya peringatan utk kita brsama. qes.

    ReplyDelete
  5. Salam bro C++,

    Nie macm game Metal Gear Solid dh..

    ReplyDelete
  6. 1. Penyakit ni merebak di Arab Saudi.

    2. Seolah2 trget pada org Islam yg pegi haji then balik negara masing2 sebar pulak dekat sedara mara.

    3. Benarlah kata Nabi di akhir zaman umat Islam akan mati di sebabkan penyakit diikuti oleh org kafir dan tiupan sangka kala.(p/s Tk pasti lak ada dlm hadis sohih atau dhoif. Sapa2 blaja hadis boleh tlg jelaskan) Wallahu a'lam.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1