Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 February 2014

TERKINI: RM400 Juta Bajet BN Untuk PRK Kajang?

Bhai/DeeDee semua...

Terkini : Tiada kenaikan tol pada ini tahun bagi seluruh Malaysia... Bagooshlah... cuma.... errr.... RM400 juta kena dibayar kepada syarikat konsesi tol sebagai bayaran pampasan..... Mmmmm.... aik.... Skrang nih dah nak PRK Kajang..... errr...... setakat yang diketahui ramai.... semua yang berkaitan dengan konsesi tol aderlah dibawah OSA... Akta Rahsia Rasmi...

Undilah BN ...... Hahahaha
Gua saspek aaa... kalo tak RM400 juta tue jadi bajet BN untuk PRK Kajang ..... maybe la sekitar 30% akan jadi modal bajet BN untuk PRK Kajang..... Hahahaha.... pergh... sekitar RM120 juta kalu perkiraan 30% tue....

Pergh... Kalu tak menang lagi BN kat PRK Kajang.... tak tau la gua nak cakap... hahaha.... maknanyer kalu la banyak nih yang BN dapat jadi modal.... pergh.... mewah la pengundi di Kajang nanti.... hujan emas tue... pergh.... mesti lori dan treler akan keluar masuk ke Kajang untuk bawak bahan melobi pengundi..... Hahaha .... Masak la Anwar Ibrahim kali nih.... Kalo BN nak menang... tak perlu pon bawak isu peribadi calon.... tunjukkan jer bahawa Kerajaan BN prihatin terhadap masalah rakyat....

Aiyo..... Ini macham... memang best la gua nanti biler gua pegi ke kawasan pengundian PRK Kajang.... hahaha.... terbaek... boleh gua tengok macam-macam peel..... hahaha.... terbaek lar... silap-silap poket gua mesti penuh berkepok nanti hasil sponsor.... Hahahaha..... So... saper nak sponsor nih.... Saper sponsor bagoosh... gua kempen lebih untuk diorang.... hahaha .... tapi jangan la sponsor dengan Kangkung.... gua memang suka makan kangkung... tapi tak la sampai pagi petang siang malam dengan kangkung..... Hahahaha

Gua rasa aaa.... antara banyak-banyak Pilihanraya Kecil... inilah satu-satunyer "Master Of All Buy-Election" .... hahaha.... Inilah rasanyer akan jadi paling banyak rejeki turun dari langit BN.... hahahaha .... Oh yer.... Tadi ader kengkawan kat IPD Kajang tepon... bagitau diorang dah sediakan bilik untuk gua kalu gua turun PRK Kajang..... hahaha... bilik spesel......  lokap IPD lagie.... hahahaha .... macam siot jer buat lawak seram..... cilakak la wei...

Takper.... gua dah ader tempat lepak aaa.. Gua akan lepak di Bandar Baru Bangi nanti.... ader satu rumah rehat keluarga di sana..... Hahaha

### SEKADAR SELINGAN ###

Lawak Siot .... Hahahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1