Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 April 2018

Parti Spoiler

Bhai/DeeDee semua...

Tadi masa gua tengah ride motor ... ader call masuk ... nasib baik gua ader pakai headphone dalam helmet... ader mamat yang tanya soklan nih ...

"Berapa banyak sebenarnya kerusi yang Gagasan Sejahtera akan bertanding?"

Huh.... gua tatau nak bagi mamar tu jawapan yang tepat atau tidak .... huhu ... sebab soklan dier tue macam mencabar minda ja... Hahaha ... Tapi ... gua akhirnya dapat juga bagi penerangan panjang kat mamat tu sambil gua bawak motor dari Kuantan ke Johor Bharu nih....

3 jam gua amik masa bagi penerangan kat dier... tatau la berapa kos panggilan tu mamat tu kena tanggung..  Hahaha.... takper dier kata sebab kos tue aderlah percuma jer pasai dier guna Digi Unlimited .... hahaha

Okehlah.... nih gua pendekkan citer

Jumlah keseluruhan  kerusi Parlimen di Malaysia aderlah 222 kerusi.... dan PAS sendiri (iaitu kepala "king maker") ader 196 kawasan .......

Jadi ... sebagai spoiler dalam PRU14 kali ni... Gagasan Sejahtera yang dipimpin dan dikepalai oleh PAS gua jangkakan akan bertanding di semua kerusi Parlimen... kesemua sekali sebanyak 222 kerusi Gagasan Sejahtera akan bertanding...

Bab duit takder masalah ... PAS sebenarnya takder masalah kewangan untuk masuk bertanding... Ramai walaun dan malaun yang bersedia sponsor PAS... malah dana-dana selama ni dari UMNO yang disalurkan melalui proksi masih ader banyak lagi....

Dan sebagai parti spoiler pada PRU14 nih... PAS akan dapat banyak dana dari UMNO (sama ada secara terus atau berselindung)... Bukan sekali PAS dapat dana... dah banyak kali dah.... tambah lagi dalam keadaan jadi spoiler nih... lagi banyak masyuk...

Ader orang sure akan tuduh gua buat fitnah... Hahaha... takdernyer gua nak sama perangai dengan Abdul Hadi Awang tue... untuk pengetahuan lu... PAS punya akaun bank banyak terima dana dari "anonymous" ... sama macam aper yang dikatakan oleh Mahfuz terhadap 3 pimpinan PAS Terengganu...

Pada PAS depa tak semak siapa sumbang... depa anggap semua infaq masuk PAS kerana Islam .... Even rasuah masuk pun depa anggap sumbangan fiisabilillah.... itulah masalahnya....

Ader satu tabung dalam PAS yang gua tau terima sumbangan yang tak dikenali siapa yang antar ..... dan nilainya cecah RM 1 juta setiap bulan ... dan PAS klasifikasikannya sebagai infaq fiisabilillah

Huhuhu....

UPDATE : Gua nak ucapkan terima kasih kepada Takiyuddin (bekas Ahli Parlimen Kota Bharu) sebab mengesahkan aper yang gua tulis nih.... lu orang boleh baca kat Malaysiakini... nanti kalu gua ader akses kepada komputer gua akan upkan aper yang Takiyuddin kata tue... hahaha

BACA SINI

4 comments:

  1. Ek eleh....johor la sgt....temberang lebih

    ReplyDelete
  2. Parti kapir dah tu. Jenis sumber duit haram halal pun main bedal ikut celah mana. Kahkahkah! Quran dan hadis mana nak pakai bagi halal duit tak tahu sumber ni?

    ReplyDelete
  3. King Spoiler... tengok muka dan mata terbeliak fasal infaq dari rakan taawun masuk berdetum2. Cakapan pun mcm politikus secular terutama perihal TDM suruh jadi doktor klinik 1Malaysia lah takda taraf ULARMAK dunia sebaris Qardawi. Lebih mirip penjual ubat kuat tepi jalan.

    Dah tolak tepi Hudud dan RUU355 tapi yang dok ratib hari2 yalah 3 -/penjuru, defend Klepto dan
    Belasah Harapan kerana nak tumbangkan klepto.

    ReplyDelete
  4. Sebab tu bendera pas banyak lain madam saja Kali ni.. Serupa dengan bn dah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1