Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 January 2019

8 x 4

Bhai/DeeDee semua...

Samer jer mana-mana belah parti politik pon... Samer jer...

Dulu ngata tindakan bagi duit minyak motor petugas sebagai rasuah ... masa BN buat...
La nih... masa PH buat... dikatakan itu tak salah... sebahagian dari urusan pilihanraya...

Aper daaa...

Kalu nak tulis kesalahan PH sejak dari PRK Port Dickson sampai ke PRK Cameron Highland... huhuhu... banyak bhai... tak larat nak pointkan...

Adoilah.... ini macam ka Malaysia Baru??

6 comments:

  1. perangai busok tak abeh lagi
    kat nak undi pakat berebut orang asli
    lepas dapat undi tak dipeduli lagi

    betoi punya haprakkk

    ReplyDelete
  2. Baru la. Dulu ade 1mdb, la ni takde, Yg tinggal hutang je. Dulu umno dgn pas gaduh, la ni pasumno. Baru la tu. Kalau nak betul2 Serba baru. Simpan duit, Beli pulau ke, tubuh Satu negara mcm singapura. Buat undang2 sendiri. Kawin 4 5 org, buat rakyat sendiri. Nak tulis banyak la. Puas hati. Kalau gagal maknanya sendiri Yg gagal. Tak bleh salahkan org. Kita ni biase la. Semua sama aje. Dulu tak betul, la ni pun tak betul. Dah kerajaan manusia, bukan malaikat, bukan nabi,
    bukan level khalifah atau wali Allah ... Baru betul win win. Aku punya workshop pun, ade juga driver Yg tak Puas hati, Komplen Kat bos, Dia buat tak bagus la bos. Bila bos Suruh hantar tempat lain. 2 3 bulan dtg balik tempat aku, Komplen jugak. Sana Suruh buat lain, repair lain. Pagi keluar ,ptg rosak balik. Jadi benda ni sama aje, bila Dah nama Mulut manusia, semua tak betul, diri sendiri Yg bagus, Yg betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju 100%, tiada kerajaan yg sempurna cuma penyamun and the gang dah berambus rakyat lega. Kerajaan mana pun tak mampu puaskan hati semua rakyat.

      Delete
  3. Aku ingat bagi tiap sorang RM 1juta baru semua org puas hati! Tak gitu?

    ReplyDelete
  4. tu yg hutang hampir 1trilion tak kurang. perangai sama sbb mantan umno ramai dlm ph. parti berubah perangai sama haramjadah. cakap rm tak ada utk tunai janji. utk pr berlambak pulak rm
    sial

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1