Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 March 2020

Ramai Yang Dah Mengamuk

Bhai/DeeDee semua...

Hehehe... gua gelak jer bhai... sebab rupanya ramai dalam UMNO yang tak puas hati... jangan kat yang kat Persekutuan... yang dekat negeri pon ader....

Yang kat Johor pon dengar khabar sudah ader yang bising... tak suka MB yang ada la ni... Itu belum lagi di Melaka dan Perak.... Yang kat Perak tue... khabarnya depa akan buat planning lain...

Takpa...

Nak teruskan buat mainan politik lantak depa la... janji negeri dan negara selamat...

Apa pun... jangan sampai jahanam sudah... lagi pon DAP dah takder dalam ini picture....so sesama Melayu pon  nak bergaduh ka?? Adoilah,..,. apa nak jadi lar... hahaha

By the way.... nasib Muhyiddin pun sampai 18 Mei nih katanya.... hahahaha

7 comments:

  1. Itulah akibatnya bila parti yg menang kerusi paling sikit nak cuba jd bos,dgn bantuan geng kitol semburit! Khianat rakan2. Terimalah akibatnya....

    ReplyDelete
  2. Puak2 UMNGOK memang lagu tu bagi betis nak peha, depa macam anjing dengan bayang2... lagipun ini PERIKATAN ler puak2 NGOK bukan muafakat… Depa ingat ayam depa yang menang rupanya terlupa ayam tu dah jadi ayam sultan... jadilah menang sorak kampung tergadai… tengok geng2 lebai, diam jer hi hi hi

    ReplyDelete
  3. Ko taK baik buat fitnah. MB perak dulu Kata dia dikhianati kerana nak jatuhkan Dia yg ade 1 kerusi Kat perak tU. Tu Mungkin dap punya keje. Mane Mungkin Melayu Islam nak jatuhkan seaama Melayu Islam jugak.

    ReplyDelete
  4. Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai, dan ingatlah akan nikmat Allah kepadamu ketika kamu dahulu (masa Jahiliah) bermusuh musuhan, maka Allah mempersatukan hatimu, lalu menjadilah kamu karena nikmat Allah orang-orang yang bersaudara;

    alahai kalau setakat bersatu kerana lain dari Allah perintahkan
    tak lama beetahan

    melayu islam tak paham perintah Allah
    suka betelagah
    elok pun musibah mai

    op bukan tak paham tapi kapir akan perintah Allah

    Dan orang-orang yang kafir kepada ayat-ayat Allah dan pertemuan dengan Dia, mereka putus asa dari rahmat-Ku, dan mereka itu mendapat azab yang pedih.

    Presiden MCA Wee Ka Siong berkata Perdana Menteri Muhyiddin Yassin menerajui kerajaan untuk semua rakyat Malaysia.

    “Saya tidak mahu dengar selepas ini orang kata, ini kerajaan Melayu Islam.

    apa masaalahnya memang kerajaan melayu islam
    itu hakikatnya
    lain bnagsa boleh idup di sini kalau mahu
    macam singapo kerajaan kapir ynag perintah melayu islam tak kisah
    walau ada pekerja islam tak di benar solat jumaat

    v siong takut kpair tak sokong udin
    bukan lama 3 tahunn saja

    ReplyDelete
  5. Jika ditakdirkan Muhyiddin hingga 18 Mei, bolehlah kita gelar dia PM79hari, jika Tun PM22bulan, Muhyiddin akan pegang rekod PM paling singkat dan akan dikenang sebagai PM paling malang dan PM tak berkat.

    ReplyDelete
  6. Amin. Semoga melayu cepat pelingkup termasuk admin anak beranak semua.

    Kalau dah tak reti bersyukur, keje asyik nak melingkup dan terlungkup kan sesama agama dan bangsa disebabkan demokratik sekular yang bertuhankan manusia dan reta benda, mudah²an wabak covid19 boleh mengurangkan 3/4 spesis bangsa kat Malaysia ini.

    Mustahil? Dak pun. Sebab Allah dah telungkupkan banyak kaum derhaka dan tak bersyukur dengan nikmatNya.

    Sejarah kemusnahan suatu bangsa kaum dan tamadun diterlupakan..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1