Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

09 June 2022

Sembang Saekor Lobai

Bhai/DeeDee semua...

Dulu bukan main macam Singa ini lobai... Sekarang sudah macam kucing mandul ja levelnya.... Hahaha... nampak sangat la perangai dan sikap hipokrit saekor Lobai PAS ... lawak betul... Hahahaha

Agaknya mulut sudah penuh Sagon kot?? Hahaha



2 comments:

  1. Katakanlah: "Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam,
    bagi ynag solat saja pakat janji ngan Allah

    Katakanlah: "Taatilah Allah dan Rasul-Nya; jika kamu berpaling, maka sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang kafir".
    kalau Nabi dihina pakat tak rasa apa memang sah terok sakit
    dulu kat negara ni apa kurangnya ada yang hina Nabi
    bukan orang lain dari kalangan Islam jugak
    kita tak lupa perangai puak cilako ni

    bila bab Ugama jawatan tolak tepi sat bangkit tunjuk rasa sebagai hamba
    Allah bukan hamba dunia. jangan jadi munapik.
    ada paham ka?

    ReplyDelete
  2. Knp kelantan anjur acara serupa bon odori di kelantan boleh pula? Pas semasa sebahagian drp kerajaan selangor bersama PR tak pernah bantah pun bon odori pd masa tu. Sebab itu kita pertikaikan tindakan Pas kini. Sama macam perangai Atok kutty. Auta dia boleh berubah2 ikut keperluan.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1