Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 February 2011

Lu Mau Jadi Sultan???

Hahaha.... Bukan susah sangat nak jadi Sultan bhai... Kat Malaysia nih ader banyak negeri yang takder Sultan... lu declare jer la.... Nak jadi Sultan Melaka pon boleh... Nak jadi Sultan Sulu pon boleh .. Nak jadi Sultan Tanjong pon boleh...

Tapi.. kalu lu nak jadi Raja di Kuala Lumpur... yang itu sudah tarak boleh... sebab Kuala Lumpur sudah ader Menteri berstatus Raja... hahaha... mana aaa rakyat dier... mana istana dier... mana dier punya pegawai Istana....

Katakanlah lu lantik diri lu sebagai Sultan Tanjong... yang jajahan takluknya adalah Pulau Pinang dan Seberang Prai.... jadi lu kena la ader direct descendant dari India... sebab kan Tanjong tue dikuasai oleh Mamak ... kalu lu Melayu... susah sikit orang nak percaya... lu kena jadi Mamak dulu... atau lebih Mamak dari Mamak.... hahaha...

Lepas sudah naik takhta jadi Sultan Tanjong... boleh la lu kasi kuarkan pingat kebesaran... jual la bhai.. benda komersial nih.. paling cikai cap ayam punya pingat dibuat dari tembaga yang dilebur dari wayar letrik TNB yang kena curik tue... boleh la lu caj dalam RM5000 satu pingat... Ini one time payment... belum masuk monthly payment... masyuk tue..

Kalu lu boleh kuarkan sekurang-kurangnyer 100 pingat... berapa dah masyuk tue... RM500 ribu tue... hehehe... itu baru pingat cap ayam.... kalu cap kambing Jamnapari... lagi mahal bhai... pingat paling atas sekali lu boleh kasik cap lembu... hahaha.. yang ini lu boleh caj RM1 juta untuk beli pingat nih...

Boleh suruh syarikat pengeluar emas jongkong dan dinar (layak ker panggil dinar kalu takder kalimah tauhid) yang berpangkalan di Pulau Pinang untuk kuarkan bagi pihak lu... Aper susah... lu bayar jer 10% deposit... full payment lepas lu dah selesai kutip payment untuk anugerah pingat tue... err... jangan lupa rolling duit tue dulu ngan syarikat scammers emas macam syarikat yang ader satu Mamak nih pi rasmikan kat Kuala Lumpur baru-baru nih...... hahaha.. boleh dapat hibah....

Aper-aper pon.. biler lu dah jadi Sultan... jangan lupa lantik hulubalang lu sendirik.. sebab PDRM sure akan kacau lu... aper guna jadi Sultan dan ader negeri sendiri.. tapi takder hulubalang dan pahlawan sebagai sokongan... janji lu bayar... sure ader yang nak jadi... kalu susah sangat nak upah orang tempatan... lu boleh amik Gurkha (Nepal) ker... hehehe .. lu kan ker Sultan...

Biler lu sudah jadi Sultan... lu boleh la join persidangan raja-raja Melayu.... ehh.. tabley la.. sebab lu bukan Melayu... lu Mamak.. Mamak Tulekek... mana boleh jadi Melayu.... hahahaha

Kalu susah sangat nak jadi Sultan.... susah nak glamer... aper kater lu buat press conference panggil wartawan dan declare bahawa lu lah sebenarnya "Lelaki Y" .... hahaha... sure glamer la lu.... hahaha

1 comment:

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1