Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 January 2012

Biar Betul JUSA Dapat RM 6000 Kenaikan

Jawatan Utama Sektor Awam (JUSA) khabarnyer akan dapat kenaikan sampai RM 6000 biler perlaksanaan SBPA nih berjalan... huh.. banyaknyer... err... info nih gua dapat dari rakan blogger lain...

Gua tak berani nak komen jauh-jauhn sebab maklumat dalaman gua belum dapat lagi sampai hari nih... Dah lama mintak ngan informer gua kat JPA dan Kementerian Kewangan... tapi.. yer la.. depa sibuk sampaikan tabley nak pass info kat gua... hahaha

Aper-aper pon.... kenaikan tue gua rasa jurangnyer terlalu banyak berbanding dengan pegawai yang satu takuk dibawah JUSA nih.... beza khabarnya hampir 8 atau 9 kali ganda.... giler aper perbezaan banyak tue...

Gua rasa aaa.. kakitangan kerajaan masih tak dapat clear lagi penjelasan mengenai SBPA ... Bini gua pon tak berapa clear info... Ntahla... aper sebenarnyer yang depa nak cover ntah ler...

Jangan sampai kakitangan awam buat tindakan boikot terhadap Kerajaan Malaysia udah ler... hahaha .... mampuih...

Oh yer.... malam semalam.. ader informer call kasitau kat gua bahawa sama ader petang hari nih atau pagi esok... Hassan Ali akan buat satu sidang akhbar mengenai jawatan EXCO yang disandangnya... khabarnya dier akan tunjukkan satu surat dari Istana yang mengarahkannya kekal dalam jawatan EXCO Agama di Selangor....

Hahaha.... kalu dier publish surat tue... cuba cek kesahihannyer... gua percaya memang sohih... sebab ader pihak dah tolong dier untuk dapatkan surat tue... Istana pulak senang nak sign surat yang dikarang dan dirangka oleh puak-puak tue... hahahaha

Kiter tengok dan lihat...

2 comments:

  1. ngko ni tulis psl DR hasan Ali apehal? sekurang-kurangnya beliau menunjukkan sikap sebagai pejuang Islam yg tulen bukan mcm pemimpin2 PAS selangor yg lain..bila DAP@PKR Berdehem je trus dorang buat u-turn@swing takut kna marah oleh DAP@PKR..ko ni mesti pnyokong kuat anwar al juburi..jgn2 jubur ko pun dah kna liwat oleh anwar..

    ReplyDelete
  2. Bhai Penyokong Kerajaan...

    Hahaha.... lawak la mentaliti lu nih... hahaha... sikit-sikit jubur... sikit-sikit jubur... sikit-sikit liwat... sikit sikit liwat.... errr.. lain benda takder ker dalam kapla lu.... sudah-sudah la tue.. umur dah makin meningkat... bawak-bawak la ingat skit kat kubur... hahahaha....

    Lu nih bhai,., kalu tak tau citer sebenar pasai Hassan Ali.. tolong aaa.. jangan bagi komen sebodoh ini... buat malu lu dan penyokong kerajaan yang lain jer.... nampak sangat bodoh tahap gaban... hahaha

    Kalu Hassan Ali tue hebat sangat sebagai pejuang Islam yang tulin... lu angkat la dier masuk dalam UMNO... baru la nampak UMNO tue pejuang Islam tulen... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1