Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 March 2012

Susah Kalau Dapat Pemimpin Yang Bangang

Bhai... gua cukup menyampah hari nih.. patutnyer awal lagi gua dah komen pasai nih... tapi dua tiga hari nih gua ader sibuk sikit.. jadi tak sempat nak komen mender pon... la nih baru boleh nak kasi komen....

Pada gua... susah kalau dapat pemimpin yang bangang.... yer la... tambah plak time nieh dah dekat nak pilihanraya... time tue la jugak ramai pemimpin yang suka buat kenyataan tahap bangang nak mampus....

Gua tau aper yang pemimpin nih cakap... memang betul... tapi statement yang dier kuarkan tue memang senang-senang akan jadi senjata untuk tibai parti balik... memang pada dasarnyer orang Islam memang tak digalakkan untuk bermusuh dengan orang kafir... walaupun kafir harbi sekalipun... sebab orang Islam aderlah sebaik-baik umat... jadi dier takkan ader masalah berkawan baik dengan orang Yahudi sekali pon...

Sebab Allah Taala buat manusia nih berpuak-puak... berkaum-kaum.. bermacam ragam... supaya semuanya berkenal-kenal dan berbaik-baik dengan semuanya... ader ayat Al Quran pasai nih... Dari zaman Rasulullah pon takder masalah nak berurusan dengan Yahudi... yang ader masalah cuma dengan Zionis jer... Zionis tue aderlah ideologi.. ideologi mengarut yang tak semua orang Yahudi terima...

Cumanyer statement yang pemimpin nih kuarkan tue memang pada gua macam sengaja jer... sengaja cari pasai... tak boleh ker statement macam tue tak keluar... boleh tak... masalahnyer setiap kali pemimpin nih buat statement macam taik... yang bersihkan taik tue bukan pemimpin tue.. tapi blogger...

Skrang nih UMNO/BN dah dapat modal besar.. dan Shafie Apdal dah mula gunakan point nih... dan gua pasti... menjelang pilihanraya nanti.. makin banyak la bahan perang saraf ini yang ditaburkan kat orang-orang kampung (pengundi yang paling senang nak kena beli dek UMNO/BN) ... malah gua berani jamin... yang benda nih akan menjadi point nombor satu UMNO/BN... gua berani "bet" lar....

Ini semua taik nih... taik untuk menyusahkan kerja pilihanraya... pemimpin PAS yang tanya soklan pada Hadi Awang pon samer jer macam ader agenda .. yang Hadi Awang yang menjawap pon nampak macam ader agenda jer... agenda nak memenangkan UMNO/BN dalam PRU13... ini semua perangai taik nih.... saper yang susah payah nak bersih nanti... blogger jugak... blogger yang selalu kena maki hamun dengan Geng Rusila tue... blogger yang memang tak ngam dengan Geng Rusila tue... ader lu orang tengok Geng Rusila buat kerja pembersihan.... siot jer la...

Lepas dah bersih ... buat lagi sekali... bukan sekali dua... dah banyak kali dah pemimpin tue buat taik camnie... susah... buat kerja bangang paling suka benar... pulak tue geng taksub menggila penyokong dier... dok sokong tak tau ujung pangkal...

Sampaikan blogger yang bersihkan taik pemimpin tue pon dibantai dikatakan nak memecah belahkan parti... nak menjahanamkan parti... tapi kerja bangang yang pemimpin tue buat takder pulak depa nak pertikaikan.... bodoh la....

Ini macam aaa... jangan mimpi la Pakatan Rakyat nak menang dalam PRU13 nih... ini semacam ader agenda dari pemimpin-pemimpin kanan Pakatan Rakyat untuk menjahanamkan pergerakan nak menjatuhkan BN... aper pemimpim-pemimpin macam nih dah kena beli ker.... macam siot jer la...

Sekor-sekor buat kerja bangang macam nih... dulu Anwar Ibrahim.... pastu Hadi Awang... lepas nih saper plak nak buat kerja taruh paku atas jalan orang ramai yang nak menjatuhkan UMNO/BN nih....

Gua tak kira... kalu pimpinan bangang.. gua takder kompromi.. terpaksa jugak katakan bangang... sebab gua bukan jenis taksub membabi buta kepada mana-mana pemimpin... pemimpin tue cuma asbab jer... pemimpin tue cuma pembolehubah jer... (bak kata AdukaTaruna) .... kalu bangang kena katakan bangang.... jangan hipokrit...

Baca Sini... : Hadi: Boleh kerjasama, berniaga dengan Yahudi...

1 comment:

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1