Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 July 2012

Meniti Jalan Ke Muzium

Bhai..... hahahaha..... tajuk artikel gua pagi nih .... gua nak citerkan aper yang bakal berlaku ... ini bukan ramalan bhai.. tapi ini kenyataan... kenyataan ini bakal berlaku kalu masih ader yang tak insaf dan beringat.. benda nih boleh menjadi kenyataan dalam sekelip mata...

Selama hari nih... puak-puak feudal (bayangan Tuhan di muka bumi) langsung kureng amik pot terhadap rintihan rakyat... dari hari ke sehari.. rakyat ditekan oleh macam-macam kerenah dan peel UMNO/BN ... Penyelewengan dana negara dan sebagainya... salahguna kuasa dan sebagainya aderlah mainan harian UMNO/BN...

Rakyat yang dah jelek dan tak larat nak dimangsakan cuma menghantar memorandum kepada puak feudal (bayangan Tuhan di muka bumi)... tapi nampaknyer... pihak ini macam tak berminat nak menerima memorandum tersebut... kalu terima pon.... seperti sambil lewa sahaja... nak amik tindakan berdasarkan memorandum langsung lar tidak... silap-silap semua memorandum tersebut masuk bakul sampah.... mana lar kiter tau.. sebab kiter tak duduk dalam premis puak feudal tue....

Tapi gua sahih berani katakan bahawa semua memorandum tue seperti mencurahkan air ke daun keladi... takder efek...maybe telah dibakulsampahkan..... buang masa jer bagi memorandum... sebab kebusukan dan kebejatan UMNO/BN dah masuk lama dalam diri puak feudal (bayangan Tuhan di muka bumi) nih.... sama ader diorang diugut atau diorang memang takmo amik tindakan.... semuanya samer jer...

Malah.... ader plak puak-puak feudal (bayangan Tuhan di muka bumi) ini yang bersekongkol dengan UMNO/BN.... dan diorang lagi teruk merembat harta negara... buat macam mak bapak diorang yang punya... muka nampak baik,.... tapi perangai... Ya Rabbi.... hancuss.... Gua cukup tau ader puak feudal yang dok asik bagi "surat kuning" kat beberapa industri sebagai arahan suruh bagi projek bisnes kepada syarikat-syarikat tertentu... macam siot jer....

Masyarakat dah muak dengan peel UMNO/BN ... dah talihayat UMNO/BN hanya masih berbaki dengan sokongan puak-puak feudal (bayangan Tuhan di muka bumi) nih jer...  Kalu puak-puak feudal nih takmo meniti jalan ke Muzium.... lebih baik humbankan sajer UMNO/BN... kasi mampus... kalu tidak... dengan UMNO/BN sekali semua akan masuk Muzium..... biar anak cucu cicit nanti tau bahawa pengkhianat negara aderlah UMNO/BN dan puak-puak feudal.......

Ingat.... semua ini aderlah amanah Allah Taala... kalu lu orang khianat... bala Allah Taala akan sampai.... itupon kalu lu orang sumer ader Iman lar... tapi... rasanyer lu orang mana ader Iman..... kaki judi.. kaki maksiat.. kaki rasuah... kaki songlap.. kaki betina... dan macam-macam kaki la..... hahahaha

2 comments:

  1. haha...puak2 feudal, qiasan nie, haha, baru belajar pasal feudalisme..

    ReplyDelete
  2. Bhai AK...

    Hahaha.... memang qiasan la bhai... hahaha.... samer macam subjek lower six tue... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1