Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 July 2012

Siapa Disebalik Blog Jaya Negara?

Bhai... nih gua kasi lu orang sumer pikir aaa... gua ader tiga (3) screenshot blog tue....

Yang jadi musykil kat gua nih.... saper yang jadi admin blog tue... siapa disebalik blog jaya negara tue.... siapa punya kerja edit mesej yang orang post kat dalam blog tue selepas arwah Khalil Afandi meninggal dunia ditembak Polis di Jabatan Perdana Menteri, Putrajaya...

Saper aaaa.... misteri nih... takkan orang dah meninggal dunia boleh administrate dier punya blog.... pelik aaaa.... takkan lar Azazil kot...












Misteri nih bhai... memang misteri

9 comments:

  1. adik si dhada lah bai yg monitor.. xde yg nak muskil pun.. katakan klu parpukari mampus kena tembak, tapi aku tau password parpukari... so aku akan buat benda yg sama gak... so xde misteri mana pun

    ReplyDelete
  2. as'kum..dari pemerhatian sy stelah membaca tulisan2 arwah.beliau seperti org2 yg melalui jalan tarikat kemudian menzahirkannya secara hakikat nyata.org2 yg mlalui jln ini telah fhm erti sebenanya khidupan ini hanyalah ilusi semata berdasarkan apa yg masih wujud di fkrn dn pancaindera.satu2nya jln utk membebaskan diri hanyalah kematian jadi arwah mengambil pendekatan begini agar matlamatnya sampai pd jln pulangnya yakni kembali pd maha pencipta.dgn izin allah ta'ala provok yg di lakukan tlh berjaya berserta jln cerita pengakhirannya yg hanya mjadi prbualan kita yg msih hidup namun tdk berguna lg pd roh yg tlh berpisah dr jasad krn mana munkin hidup selagi blum mlepaskan dunia yg sementar sdgkn janji allah yg kekal abadi hanyalah bila tlh kembali pdnya_

    ReplyDelete
  3. as'kum..dari pemerhatian sy stelah membaca tulisan2 arwah.beliau seperti org2 yg melalui jalan tarikat kemudian menzahirkannya secara hakikat nyata.org2 yg mlalui jln ini telah fhm erti sebenanya khidupan ini hanyalah ilusi semata berdasarkan apa yg masih wujud di fkrn dn pancaindera.satu2nya jln utk membebaskan diri hanyalah kematian jadi arwah mengambil pendekatan begini agar matlamatnya sampai pd jln pulangnya yakni kembali pd maha pencipta.dgn izin allah ta'ala provok yg di lakukan tlh berjaya berserta jln cerita pengakhirannya yg hanya mjadi prbualan kita yg msih hidup namun tdk berguna lg pd roh yg tlh berpisah dr jasad krn mana munkin hidup selagi blum mlepaskan dunia yg sementar sdgkn janji allah yg kekal abadi hanyalah bila tlh kembali pdnya_

    ReplyDelete
  4. tu la kau banyak sangat baca mastika. semua pun misteri. bodoh betul

    ReplyDelete
  5. Bhai Anonymous 1....

    Blog tue bukan ker milik Khalil Afandi... macam mana plak adik dhada tue yang handle... hehehe... lawak lar....

    Takkan lar adik dhada boleh jadi admin.. tapi dhada tidak... nak tipu pon buat la cara pandai... hahaha

    Bhai Anonymous 2...

    Sori bhai... gua tak baca Mastika... lagipon Mastika tue aper aaa... hahaha.... Lu nih lagi bangang... semua maklumat yang akhbar dan polis bagi semua terima bulat-bulat tanpa buat kajian dan pikir sendiri...

    kalu maklumat bangang yang akhbar dan polis bagi... maka bangang la lu... hahaha....

    Kesian... ader kepala.. tapi takder otak... sampai tabley nak pikir sendiri... hahaha

    ReplyDelete
  6. Haylan2,mcm mana komen leh terdelete sedangkn empunya blog da meningal.

    ReplyDelete
  7. pemikiran manusia pelik ya en C++...hehe...

    salam perkenalan dari sy...:)

    ReplyDelete
  8. Bhai 6803man Sarawak...

    Tue la pasai... macam mana la boleh terdelete... hahaha

    DeeDee Puteri Jalanan a.k.a Annur

    Memang pelik bin ajaib..... Salam perkenalan dari gua gak... hehehe

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1