Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 December 2012

Betulkah?

Bhai.... Dulu.... AminulRasyid Amzah dilabelkan penyenayah... hanya kerana tidak mahu memberhentikan kereta... sampai mangsa menemui ajal ditembak dikepala....  walaupun sampai ke hari ini tiada bukti bahawa AminulRasyid adalah penjenayah.....

Dulu ... hanya kerana dituduh terlibat mencuri kenderaan.... maut akhirnya bagi Kugan... dan sampai hari nih Polis melabelkan Kugan sebagai penjenayah... walaupun sampai hari ini... tiada bukti kukuh yang boleh mengaitkan Kugan dengan jenayah tersebut...

Kerana kononnya rasuah... Teoh Beng Hock dan Ahmad Sarbaini .... maut dipremis SPRM.... dan sampai hari nih... kedua-duanya tidak dibersihkan dari pertuduhan rasuah.... walaupun tiada bukti kukuh kedua-duanya terlibat dalam rasuah....

Lebih lama dulu.... Mohd Amin (al Maunah) dan Ibrahim Mahmud (Ibrahim Libya - Memali) maut ditangan anggota keselamatan.... dan dituduh sebagai penjenayah dan ajaran sesat.... malah sampai ke hari ini... kertas putih bagi kedua-dua isu tidak diterima oleh rakyat yang berfikiran waras....

Nih... dalam kes Mohd Noor Fikrie yang maut di Filipina.... even Polis kat sana pon stakat citer yang dier cuma suspek jer... tapi PDRM dan Kementerian Dalam Negeri serta Kementerian Luar dengan senang-senang jer melabelkan Mohd Noor Fikrie sebagai pengganas.... mudah betul lar... betulkah?  Kalu betul pernah dikesan sebagai pengganas JI.... macam mana Mohd Noor Fikrie boleh terlepas dari semakan di Imigresen ketika keluar dari Malaysia....  kata nama dier dah ada dalam senarai pemantauan...


Betulkah semuanyer seperti aper yang agensi kerajaan seperti SPRM, PRDM, KDN dan lain-lainnya melabelkan...betulkah? Sudah cukup buktikah...

Tipu sekali boleh la... dua kali boleh la... tapi kalu banyak kali... sori aaa orang ramai rakyat nak percaya.... boleh belah la...

4 comments:

  1. C++

    Cari alasan nak lepaskan tengkuk dan cuci tangan...
    Nasiblaa rakyat marhaen!

    ReplyDelete
  2. Bhai MountDweller...
    Hahaha... itu dah kira stendet tue... memang cari jalan nak cover line... hehh

    Bhai Carlos...
    Udang balik ketiak..... wei ... busuk lar... abis la tersangkut ngan bulu ketiak nanti.... hahaha

    ReplyDelete
  3. lu bkn x tau, kena jaga hati Obama. Jgn ingat tenang hidup org yg membunuh dan menuduh seseorang tu tanpa bukti yg kukuh. Xdenya de.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1