Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 March 2013

Mana Videonya PapaGomo Ooi

Bhai... Skrang dah lepas pukul 4 pm... Dan masa sudah tamat... Tapi haram sampai skrang PapaGomo tabrani nak publish video yang dier katakan tue secara penuh... Aper daaa

Gempaq jer lebih... awat ... tulur sudah hilang ka ... atau orang sudah pinjam lu punya tulur buat baling kat Pejabat PKR itu hari..... Hahahaha...

Gua bukan penyokong dan pengkagum Anwar Ibrahim... Tapi pasai PapaGomo kata dier dah bagi masa 48 jam ... Jadi skrang gua tuntut la itu video dipublishkan ... Itupon kalu PapaGomo ader benda tue dan berani nak publish...... Hahaha

Tapi... Setahu gua aaaa... PapaGomo mana berani lebih-lebih... Nak mengaku blog itu dier punya pon dalam kes saman Husam Musa itu hari pon PapaGomo takder telor.... Hahaha

Inikan pulak saman RM100 juta..... mampus takmo nak ngaku.... hahaha

Hahahah.... Tulur PapaGomo sudah digunakan buat baling kat Pejabat PKR la... Skrang dier sudah takder telur.... Hahaha... Tak gitue Azmi APA.... Hahahaha

UPDATE: Setelah gua berbincang ngan kengkawan sumer... Kitorang ngan ini bagi PapaGomo masa 48 jam untuk pubslih gambar video tue secara penuh.... Kalu PapaGomo tak buat... Maka sahlah PapaGomo aderlah PONDAN.... Hahahaha....

6 comments:

  1. ... full product tak de, yang ada teaser je... tapi kalau teaser pun dah hampeh, sendiri mahu ingatlah...

    COBOL

    ReplyDelete
  2. Dah kuar video tapi ada episode la. Kata Gomo Anuar teruskan saman sebab tau bicaranya lambat lepas PRU. Gomonya pulak takut nak siar video pEnuh sebelum PRU sebab video cuma perbualan biasa Anuar aja.

    ReplyDelete
  3. Fooh!!! Mati2 aku ingat Papagomo tue suci. Rupa2 nyer bekas banduan kes rasuah. Penjenayah rupa nyer. Malukan PDRM jer.

    ReplyDelete
  4. mmg 'taik' orgnya papagomo ni hahahahahhaa. ke video anuar tu..da 'mati' sbb 'sakit jantung' mcm bala?..so sbb tu agak sukar nk buktikan? hahahhahahahaha

    ReplyDelete
  5. bhai C++, memang gua suka bc blog lu la bhai..byak info yg gua xtau bleh dpt dlm blog lu..bangga gua..ada org mcm lu bhai..gua pn org kmm boss..

    ReplyDelete
  6. Bhai C++..tq bro for a very informative blog ni..gua byak dpt info dr blog lu..wa pn org kmm boss..hihihi

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1