Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 March 2023

Kifarah Itu Benar

Bhai/DeeDee semua...

Dulu... dari zaman Anwar Ibrahim kena pecat... sekitar 1998 ... zaman Reformasi ..... punya la banyak demonstrasi awam dibuat.... macam-macam komen dan ucapan dibuat... sama ada oleh Anwar Ibrahim sendiri sampailah kepada pengikut-pengikut dan penyokongnya...

Apa tohmahan yang tak pernah diorang sebutkan... semua ader....  Siap ada yang kata Mahathir Mohamed tu sembah dewa Hindu... dirumahnya ada tokong Hindu... itu belum lagi sembang citer racun Arsenic ,,, sampai citer nak mati disebabkan keracunan pun disebarluaskan...

Nasib baik zaman tue takder Sosial Media macam sekarang nih... Takder Facebook, Twitter, Instagram, TikTok dan sebagainya... kalu tidak lagi rosak macam-macam citer lelucon yang pentaksub Anwar akan canangkan diseluruh alam.... Hahaha....

Bila PDRM amik tindakan... penyokong Anwar Ibrahim siap beri gelaran Mahazalim... Mahafiraun.... Hahaha... Kejam katanya.... tangkap sana sini...

Hahahaha

La nih ,,,, bila kecaman dan tuduhan serta kritikan pulak dilontarkan kepada Anwar Ibrahim dan kerajaan pimpinannya.... laju ja arahkan saman dan ugut amik tindakan bawah Seksyen 500 Kanun Keseksaan, Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 serta Seksyen 9(5) Akta Perhimpunan Aman 2012

Kah kah kah....., you reap what you sow ...

Hahahaha

Gua tak salahkan kerja Polis... itu memang tugasan depa untuk jaga ketenteraman awam.... cuma gua nak pulangkan paku buah keras jer kat pentaksub Anwar Ibrahim nih.... hahaha.... pimpinan korang buat apa yang dulu korang tak suka.... Hahahaha



5 comments:

  1. Memang Anwar patut biarkan saje kes rasuah terutamanya yg melibatkan musuh politiknya begitu saje krn sekalipun ada bukti kukuh jika dibawa kemuka pengadilan sudah mencerminkan tindakannya sudah berlawanan dgn apa yg dikatakannya zaman reformasi dahulu. Kalau dibiarkan saje kes rasuah musuh politiknya dia merupakan org yg cakap serupa bikin? Soal ada bukti kukuh atau tidak ade tidak boleh diambil kira krn sudah berlawanan dgn apa yg diperjuangkannta dulu. Perbuatan rasuah kena tolak tepi.

    ReplyDelete
  2. Bero, gua setuju dgn lu punya cakap kifarah itu benar, gua tambah sikit, tidak ada yg benar melainkan benar belaka. Kalu gua panjangkan hujah lu tentang kifarah keatas azizan abu bakar saksi penting kes sodomy AI yg kena tangkap berkhalwat dgn norhayati saad dan seorang lg pegawai yg dikifarahkan dgn keaiban hidup dihujung usia boleh tak atau itu tak kira?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brown Flesh Vibrator says: Bukan Azizan. Noor Hayati aje. Kebanyakan manusia yang terlibat dengan DSAI dulu sekor2 hilang dgn penuh aib. Kenapa? Wa tatau. Mungkin kebetulan. Wa bkn sokong pon DSAI cuma wa binci kezaliman atau tindakan yang tak wajar. Yitu Rahim Noor ade sebab wajar ke nak tibai OKT bergari sampai lebam biji mate?

      Wa nak tao naseb Aziz Shamsudin, ASP Redzuan, Rahim Thamby, Ummi Hafilda dan laen2 yang bersunggoh sangat nak aibkan urang.

      Delete
  3. Anwar kena belasah separuh mati oleh KPN dan penyokong reformasi kena assault dgn FRU pun cerita buatan kan min. Lu dah makin lalut gua nampak. Mahathir (salah) guna kuasa polis utk pertahankan tindakan diktator beliau. Anwar guna saman bermakna pihak yg disaman masih berpeluang pertahankan diri di mahkamah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1