Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 July 2010

Ahmad Mustaqim Murad

Saper dier nih... Ahmad Mustaqim Murad nih saper... hingus pun baru lagi kering... hehehe... umur pon baru cecah 21..... errr... dier nih nak kecoh pasai politik pasai aper.... dah daftar mengundi ker... atau dier nih samer jer macam mana-mana machai spesis bangang hasil acuan UMNO/BN .....

Woi.. Ahmad Mustaqim Murad .... memang la Universiti tue adalah kawasan autonomi.... takder politik-politik kepartian punya... tapi... cuba lu kasi tau gua mana Universiti dalam Malaysia nih yang NC dan TNC dier tak bias dan pro UMNO/BN ... tolong bagitau kat gua sat... wei... UMNO/BN senang betul buat macam-macam aktiviti kepartian dalam semua Universiti kat Malaysia nih.. NC dan TNC selalu kasi jalan... takder kacau punya.. malah bantu lagi ader la...


Hahaha... woi Ahmad Mustaqim Murad .... lu nih dah sunat ker blom.... kalu belum bersunat.. pi la mana-mana klinik... bersunat... dah bersunat tue nanti ... hah.. boleh ler isi borang untuk jadi pengundi....

Lu Ahmad Mustaqim Murad jangan nak malukan mahasiswa... lu nih macam mana boleh dapat tempat kat UKM nih... gua rasa lu nih belajar dan dapat tempat belajar pon sebab untuk lulus periksa jer.. dapat diploma... dapat degree.... tapi... takder sahsiah... takder jatidiri.. takder semangat patriotik... robot... err... bukan robot la.. tapi kayu....

Lu nih gua rasa ... satu masa nanti sure akan jadi macam spesis Zulkifli Nordin... belajar jer tinggi... tapi bangang nak mampus dan kayu... tunggul kayu mati.... tak boleh pakai punya worang... otak ader... tapi letak kat bawah lutut... hahaha...

Ahmad Mustaqim Murad .... lu nih buat malu kaum mahasiswa la... err... lu nih ader ker mengundi kat kampus ... atau dalam kampus pon lu spesis bangang... tak amik port pasai MPP dan sebagainyer...

Wei....Ahmad Mustaqim Murad .... lu bukan sajer buat malu golongan mahasiswa.. tapi lu buat malu Universiti dan buat malu mak bapak lu jer... ader anak jenis bukan nak pakai otak.... jenis nak pakai kepala lutut jer... hahaha

Ahmad Mustaqim Murad .... tolong aaaa... kalu lu nih bangang... tolong jangan ajak orang lain jadi bangang samer yer....

Lu buat report polis pasai poster Anti ISA dan Anti AUKU... itu pon nak kecoh ker... agak-agak skit la woi... yang bersepak poster Gigs haram dalam UKM tue lu tak nak pulak buat laporan polis.... tolong la.. buat la laporan polis... atau.. lu pon ader gak join mana-mana Gigs haram nih kot.. hahaha

Nih satu lagi... gua nak nasihatkan mana-mana bakal majikan Ahmad Mustaqim Murad..... tolong aaa.. jangan amik budak nih kerja... budak nih bukan ader akal punya... jenis kayu... habis lingkup kompeni nanti kalu amik budak nih kerja.... hahaha...

14 comments:

  1. Sakai gila kau ni! bodoh tak hingat. ko mahasiswa mana! ada makan babi tak hari ini?

    Dia buat laporan ke apa ke sebab dia alert! dia minat dengan apa dia nak tahu!

    Orang bodoh macam kau, bangang! kau dah sunat belum?? besar tapi bodoh, macam kau la berminat nak tahu semua nie dan artikel kau pon keluar.. kau minat dengan apa dia kata sama macam mana dia minat dengan apa dia kata!- jadi apa kutukan kau ni kau telan balik! sama macam kau!

    BODOH, BANGANG, CIBAI,SOKONG CINA KOMUNIS, ANWAR, BODOH BETOL LA SEKARANG NI.. BANYAK BABI MACAM BUDAK NI~`

    -Ku Nasriah

    ReplyDelete
  2. Err... Ku Nasriah...

    Kalu lu lelaki... elok la...
    Kalu lu perempuan... gua tak suka carut kat pompuan... hahaha...

    Gua tibai Ahmad Mustaqim Murad... yang lu melenting pulak nih persal... lu nih sepupu sepapat dier ker... hahaha... kalu lu kenal ngan dier... suruh dier sendiri komen kat sini... hahaha....

    Berbalik pasai citer konon dier buat laporan pasai dier alert... tue yang bersepah poster Gigs haram kat UKM tue persal dier tak alert kasi report polis... awat dier tak buat... atau dier memang join skali ngan Gigs tue... hahaha...

    Err... gua dah sunat.. ko nak tengok ker gua punya... hahaha... ader brani ker... hahaha...

    Ahmad Mustaqim Murad tue maner ader minat isu ISA dan AUKU nih.. dier minat Diana Danielle jer... bab artis dier minat ler... hahaha...

    So... kalu dier tak minat citer politik dan isu ISA serta AUKU... buat aper dier pi buat laporan polis tue... hahaha.. baik dier pi buat laporan polis pasai Shamsul Yusuf yang belasah Diana dulu tue... lagi baik... hahahaha...

    Tolong aaa... jangan hina orang Sakai... sebab diorang tue tak makan rasuah ... diorang lagi mulia dari sejuta orang UMNO/BN ...

    Tolong aaa... jangan hina babi... sebab babi makhluk Allah S.W.T... ko ingat babi tak berzikir memuji Allah ker senantiasa..... Orang UMNO/BN mana ader ingat Allah S.W.T setiap masa macam babi.... kira kalu ikut rasional zikir nih.. babi lagi mulia dari orang UMNO/BN...

    Hahaha... lain kali... bawak la point lagi power.... hahahaha

    ReplyDelete
  3. 1. bro, apa kaitan gigs ngan politik?

    2. dia hirau pasal auku la dia wat report polis. klu tak mmg dia duk diam n melalak mcm ****** dlm blog nie. berani wat la report.. tunjuk muka ckit.. ada bran? hahahaha

    3. nampak gaya mcm ko je yg minat pasal "Shamsul Yusuf yang belasah Diana".. hahahhaha

    4. "Orang UMNO/BN mana ader ingat Allah S.W.T setiap masa macam babi" - mcm lu kenal je sume orang UMNO/BN

    5. at least dah terbukti dia masuk ukm kot.. yg lu duk melalak mcm ****** ni kelulusan tinggi ke? klu tinggi la.. aku pun malu kot.. bahasa mcm haram.. aku x per la.. sekolah rendah pun sampai darjah 6 je.. hahah

    6. last r bro... gua nak ajak lu mengucap dua kalimah syahadah... mengucap ek.. gua dah bro..

    terima kasih..

    ReplyDelete
  4. Bhai Azam Ameen...

    Yabedabedu... ramainyer kengkawan Ahmad Mustaqim Murad nih.... hah.. mariler reramai datang kat sini... hahaha... awat Ahmad Mustaqim Murad tak datang sekali... takder telur ka...

    Bhai... berapa kali gua nak cakap.... muka gua ader publish kat laman lain la... kalu tak pandai cari.. cuba tanya lebai Google... hahaha...

    Nih jawapan gua..

    1. Samer gak.. aper kena mengena poster Anti AUKU ngan Anti ISA tue ngan Ahmad Mustaqim Murad... dier kena AUKU ngan ISA ker... kalu takder kena mengena... buat aper dier buat laporan polis...

    2. Biler la pulak Ahmad Mustaqim Murad nih hirau pasai AUKU... kalu dier hirau pasai AUKU.. sure dier tak buat laporan polis.. tapi dier tolong kasi jaja lagi isu AUKU nih ader la... hahaha.... bab report-report nih... citer bebudak jer.. sikit-sikit report sama mak ... sama bapak... hahaha... itu la gua kata dier masih berhingus lagie... hahaha...

    3. Gua quote aper yang Ahmad Mustaqim Murad nih minat... lu tanya la dier.. cuba cek dier punya facebook... mesti ader tulis yang dier minat sama Diana Danielle... hahaha...

    4. Ater dah benda betul... Kalu orang UMNO/BN ingat kat Allah S.W.T tentu diorang akan lebih dulu laksanakan hudud... hahahaha.. kan kuasa mengubah undang-undang ditangan UMNO/BN ... hahahaha

    5. Masuk UKM tapi otak kosong buat aper... Bill Gates yang tak lulus University tue pon lagi hebat... hahaha... Kurang-kurang pon gua manfaatkan aper ilmu yang gua blaja dulu... hehehe... kalu bab bahasa... lu takkan tak paham... kan gua dah guna perkataan lu gua.. sure ayat dier macam nih... takkan la gua guna perkatan nih pastue ayat macam skema buat Karangan masa SPM ... aper budus nyer lu nih...

    6. Lu baru mengucap ker... gua mengucap paling kurang 5 kali sehari la bhai.... kalu lu baru mengucap... mesti lu tak solat subuh dan zohor tadie... hahaha

    Last... tolong kasi tau Ahmad Mustaqim Murad... suruh dier sendiri komen kat blog gua nih... hahaha.... hahahaha...

    err... aper ke jadahnyer gua layan balas komen bebudak setengah masak dan tak bersunat lagi nih... hahaha...

    ReplyDelete
  5. tak berubah lagi ko ni ye...ko kutuk kutuk kerajaan pun bini ko pun keje kat dalam kerajaan jugak...ape la

    ReplyDelete
  6. hahahahahahahaha.. anjing DAP

    ReplyDelete
  7. bro cipan,

    gua tak setuju lu layan budak2 bingai@bangang kat sini..
    lu buang masa lu dan masa gua yg dok hadap blog lu ni..

    diaorg ni tak akan paham,mungkin byk mentekedarah benda2 tak elok kot sampai jadi gitu.

    ku nasriah,

    bahasa yg lu tulis tu,itulah gambaran gua tentang lu.

    ReplyDelete
  8. kes kes kes...kita layannnzzzzzzzz.

    ReplyDelete
  9. Bhai Hisham Saleh...

    err.. lu tau ker makna kerajaan... gua rasa lu tak tau.. kerajaan itu adalah rakyat okey... Camnie... kata la lu duduk dan kerja kat Kelantan... tapi lu kutuk macam nak giler kat Kerajaan PAS Kelantan.... errr.... surupa la jugak.. hahahaha..

    Bhai Musli...

    Hahaha...

    Bhai Anonymous...

    Kalu ayat lu kat atas tue kutuk gua... Alhamdulillah... tapi kalu kutuk mangkuk-mangkuk belum bersunat tue... gua tak kata aper... hahaha...

    Bhai Hensem...

    Kan ker gua dah tulis... jangan hina binatang... sebab binatang seperti anjing tue jauh lebih mulia dari orang UMNO/BN yang kaki rasuah dan salahguna kuasa tue... sebab anjing nih... sepanjang masa dier berzikir kepada Allah S.W.T... hahahaha

    Bhai Agas...

    Itu la yang gua rasa gak... tapi takper la... dah diorang singgah dan baca... aper lagi.. gua layan la... hahaha

    Bhai Restless...

    Layan... jangan tak layan.... cuma pelik gak... mana itu Ahmad Mustaqim Murad... dier tak berani online ker... hahahaha... oh yer... gua rasa dier masih tak boleh bangun lagi.. sebab baru jumpa itu Tok Mudim.... baru bersunat... hahaha

    ReplyDelete
  10. pejuang melayu keris bersilang mana ada telow...ramai berani laa..

    ReplyDelete
  11. Wei beruk. Lu kat umah lu pun lu kena hentam. Apa cite?
    Haha. Sian lu beruk, Ini menandakan budak yang lu ketuk lagi bagus dari lu. Menyalak lebih. Setakat tulis blog, budak bapuk sekolah gua pun boleh. Haha
    Lu berani lu buat secara real r

    ReplyDelete
  12. Mamat Mustakim ni la yg owner KLXpress.com.my dan pemfitnah.

    Dia fitnah melalui KLXpress.com.konon KERAJAAN SELANGOR SETUJU TAMPUNG SUBSIDI MINYAK RM0.20.

    Astro Awani keluar berita menafikan fitnah di atas.

    Baca sini :
    http://www.astroawani.com/news/show/azmin-nafi-kerajaan-selangor-peruntuk-rm1-bil-tampung-kenaikan-harga-minyak-45161

    dan sini :
    http://jawaber6.blogspot.com/2014/10/berita-baik-selangor-setuju-tampung.html

    tengok owner klexpress.com.my :
    http://snoop.io/domain/klxpress.com.my

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1