Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 July 2010

Rahim Thamby Chik Meraung

Tolong aaa... tolong kasi kat aku jawatan tue... kedengaran suara Rahim Thamby Chik meraung .... ntah kepada siapa ditujukan raungan tue .. tak siapa yang tahu.... rupanyer... raungan itu hanya berani dibuat didalam mimpi disiang harinya... hahahaha....

Persoalannyer... siapa Rahim Thamby Chik... aderkah dier bekas Ketua Menteri Melaka... atau ader satu orang lain yang mempunyai nama yang sama serta perwatakan yang serupa dengan suara persis dirinya ..... errr... gua tak tahu... dan sure lu pon tak tahu...

Yang pasti... Rahim Thamby Chik yang ini memang berpengalaman luas dan berkemahiran dalam menabur benihnya..... taburan benihnya pasti akan membuatkan benih tersebut membesar dan cukup sifatnya.... Khabarnya Rahim Thamby Chik yang ini ... pernah menabur benihnya kedalam rahim seorang gadis bawah umur.... jadi... siapakah sebenarnya Rahim Thamby Chik yang ini...

Khabar seluruh kota dan desa menggambarkan bahawa Rahim Thamby Chik yang ini amat berbesar hati sekiranya beliau dilantik untuk menjawat jawatan Pengerusi Sekolah Murid Mengandung Melaka yang akan dibina dan dilaksanakan di Melaka.... ini semua cadangan Ali Rustam.... bukan Rustam Sani.... okeh...

Tapi nampaknyer... walaupun Rahim Thamby Chik yang ini mempunyai pengalaman yang luas... tapi masih tidak terpilih... aderkah mungkin kerana tak cukup besar dan panjang.... (apa yang besar dan panjang nih).... tetapi ... setelah dikaji dengan teliti... ADUN Pantai Kundur didapati lebih layak.... hehehe.... melonjak sakanlah ADUN Pantai Kundur lepas nih.... hahahaha...

Rahim Thamby Chik yang ini pasti akan cuba memujuk ADUN Pantai Kundur agar menerimanya sebagai seorang external counselor bagi para pelajar sekolah tersebut... jika jawatan ini dapat padanya... maka sekurang-kurangnya akan dapat mengurangkan kekecewaannyer... para palajar yang mengandung nih pasti akan mendapat seorang kaunselor yang mahir dan berpengalaman dalam isu benih nih... semua skil, taktik dan teknik pastinya akan dapat dipraktikkan dan ditunjukajar....

Hahaha.... Rahim Thamby Chik... meraunglah kamu sampai keluar air mata darah sekali pun tak akan dapat memberikan peluang untuk mendekati para pelajar sekolah Murid Mengandung nih... hahaha

5 comments:

  1. bro cipan,

    gua tak setuju rahim tambi chik jadi kaunselor kat situ sebab dia bukan setakat bagi teori..siap dgn praktikal sekali..

    gua teringat ceramah mat sabu suatu ketika dulu.."mamat ni kalau dia nampak lembu pakai skirt pun dia balun" he he

    ReplyDelete
  2. jenis rahim thamby chic ni xreti pakai durex kot..7e belambak kot..jadahnye blaja menggunung

    ReplyDelete
  3. MANGKUK PEROGOL BERSIRI NI LEPAS BEBAS DENAGN KEHAKIMAN ALA REGIM UMNOI@APCO ,INI LAH KEADILAN YG MELAYU UMNOI MAU ! YG PI REPORT MASYUK DALAM !

    ReplyDelete
  4. Bhai Agas...

    Hahaha.... kesian la kat Rahim Thamby Chik nih.. hahaha...

    Bhai Hentakbelipat...

    Dier sogan nak beli durex kat 7e la bhai.... hahaha... sebab tue la..

    Bhai Amuraria...

    Jaki Azmi (Zaki Azmi @ Ketua Hakim Negara) kata kiter kena pandang kedepan... kes lama tak perlu nak diulang tayang... kes VK Linggam tak perlu nak diteruskan... pasai dah lama.... so.... kes Rahim Thamby Chik nih pon kira setel la... hahaha.. kes dah lama...

    ReplyDelete
  5. elok la bagi thamby chik!!muhaha..esok senang dia balun yg mane dahi licin tu.bagi pencuri jaga harta mmg selamat la.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1