Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 July 2010

Leka Diulit Mimpi

Sori la bhai... aper yang gua nak tuliskan nih memang akan menyebabkan lu orang marah kat gua... takper.. takper.. gua paham... biasa la tue... bukan aper... gua takut lu leka diulit mimpi indah-indah jer.... sedangkan hakikatnyer... pergh... macam siot...\

Okeh... gua kali nih nak pukul borong jer.... hehehe... nasib la lu... hehehe

Pakatan Rakyat nih gua nampak masih lagi leka diulit mimpi indah.... Kemenangan besar pada PRU12 (2008) masih lagi memberikan kesan (impak) kepada diorang nih... yer la... dulu susah nak menang... la nih dah menang... terkejut beruk la... hahaha

Setakat hari nih... gua masih tak nampak agenda gerakan besar-besaran bersepadu dari Pakatan Rakyat dalam usaha diorang (katanyer la) untuk menawan Putrajaya... sori.. gua masih tak nampak... yang pasti.. aper yang gua dan member rakyat nampak... samer jer... masih samer... Pakatan Rakyat masih lagi leka...

Barisan Nasional dah lama buat macam-macam agenda... dalam usaha diorang untuk mengekalkan kuasa.... tak kira la cara baik atau jahat... tak kira cara halal atau haram... semua Barisan Nasional sapu.... agensi kerajaan sama ader negeri (walaupun negeri tue bawah Pakatan Rakyat) dan pusat semuanya berpihak dan membantu Barisan Nasional...

Gua nak kasi lu orang ingat... walaupun PAS dah memerintah Kelantan lebih 20 tahun... tapi.... masih banyak agensi Kerajaan Negeri Kelantan yang berpihak kepada Barisan Nasional... diorang masih lagi berpegang teguh dengan arahan dari Barisan Nasional walaupun ianya bercanggah dengan kehendak Kerajaan Negeri Kelantan..

Samer gak benda yangg berlaku di Perak, Pulau Pinang, Selangor dan Kedah..... hehehe.. sebab tue la Perak dah bertukar kepada Barisan Nasional balik dengan mudah... pasai 100% agensi Kerajaan Negeri Perak memang sokong kuat Barisan Nasional walaupun diorang masa tue diperintah oleh Pakatan Rakyat...

Tapi... aper yang Pakatan Rakyat buat.... takder aper pon... masih leka ... seronok .... sampai lupa yang takder satu pon agensi Kerajaan Negeri (yang Pakatan Rakyat menang) yang bersama Pakatan Rakyat.... nil.. kosong... yillek.... nehi..

So... kalu macam nih la caranyer... hehehe.... jangan dok mimpi la akan pegang lagi negeri.... untuk tawan Putrajaya tue.. jauh panggang dari api... hahahaha...

Azizan Razak tue masih lagi ingat yang Sultan Kedah akan menyebelahi dier... hahaha... sori la bhai.... gua tak nampak la.... Azizan Razak masih lagi ingat bagus... ingat best... ingat hebat... hahaha... dier tak sedar yang PRU13 nanti dier akan dijatuhkan.... hahaha.... gua dapat khabar... bukan setakat pegawai Kerajaan Negeri yang tak berapa suka ngan dier... tapi banyak rakyat dah naik menyampah dengan dier... gua nak nasihatkan kat Azizan Razak tue.... tolong aaaa... cermin skit diri tue.... jangan riak, ujub, takbur dan rasa hebat sangat.... nanti jatuh.... malu...

Kesimpulannyer... Pakatan Rakyat perlu berubah... dan dengan pantas, cepat, segera..... sebelum PRU13 menjadi talkin terakhir buat Pakatan Rakyat...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1