Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 July 2010

SIAL

SIAL = Selaraskan Impian dan Angan-Angan Lelaki .... hahaha..

Aper kejadahnyer gua tulis benda nih... bhai... kalu ko nak tau... inilah hype paling hebat 2010... perkataan yang paling banyak dan kerap akan orang guna .... dulu masa Che Det jadi PM... dier buat hype perkataan "KECAPAIAN" .... sedangkan imbuhan ke dan an tidak sesuai untuk digunakan kepada perkataan capai..... hahaha...

Ini .. Najib Razak plak nak ikut style Che Det.... dier pon nak gunakan hype gak.. mola-mola dulu istilah "Glokal" .... bunyi macam sial jer... hahaha... pastue sekarang nih... dier guna perkataan yang nampak lebih kemelayuannyer... hahaha....

Dier guna perkataan "SELARAS" .... kalu lu nak tau aper makna perkataan "SELARAS" nih.. lu pi cek kat laman web Tukar Tiub..... hahaha

Najib kata pengurangan subsidi... pelarasan harga... walhal sebenarnya... kenaikan harga... perkataan yang senang dan mudah nak paham jadi berat... macam sial jer...

Aper kata kalu gua gunakan perkataan selaras tue bagi ayat dibawah nih... hahaha..

1. Rosmah Mansor, Sila selaraskan buah betik anda. Saya nampak ianya tidak selaras dan besar sebelah... (hahaha)
2. Najib Razak, Sila selaraskan ular tedung seluar anda. Saya nampak ianya seperti keris 7 luk .... (hahaha)
3. Ahmad Shabery Cheek, Sila selaraskan muncung anda. Saya nampak air liur anda meleleh tidak ketahuan.... (hahaha)
4. Saiful Bukhari Azlan, Sila selaraskan bumper anda.... (hahaha)
5. Shahrizat Jalil sedang selaraskan rambutnya supaya jambulnya nampak lebih kelihatan... (hahaha)
6. Tukar Tiub telah beberapa kali meminta Muhyiddin Yassin selaraskan mukanya yang sembab itu... . (hahaha)
6. Pihak Fitness First telah beberapa kali mencadangkan supaya Rosmah Mansor selaraskan saiz badan beliau agar tidak kelihatan seperti BlueHyppo.... (hahaha)

3 comments:

  1. bhai C++, gua rasa elok DBP (Dewan Biawak Pekung) buang terus la perkataan 'Naik' ni...dahtu ganti dengan 'LARAS'...klu dah bodoh sgt nk buat ayat, ni sajesyen gua...

    ayat lama: Malam tadi Murujib 'NAIK' atas badan suaminya yg gemok itu.
    ayat baru: Malam tadi Murujib 'LARAS' atas badan suaminya yg gemok itu.

    ayat lama: kopek Bik Mama yg gebu itu gagal 'meNAIKkan' syahwat Murujib.
    ayat baru: kopek Bik Mama yg gebu itu gagal 'meLARASkan' syahwat Murujib.

    ayat lama: kopek Bik Mama yg besar sebelah itu 'diNAIKkan' bra xxxxxxxxxxL nya bagi belen.
    ayat baru: kopek Bik Mama yg besar sebelah itu 'diLARASkan' bra xxxxxxxxxxL bagi belen.

    ayat lama: Bik Mama begitu gembira dengan 'keNAIKan' berat badan beliau.
    ayat baru: Bik Mama begitu gembira dengan 'penyeLARASan' berat badan beliau.

    wakakakakakak wak waka eh eh...

    ReplyDelete
  2. ahmad membeli selaras gula utk menggantikan selaras senapang yg dirampas kerajaan.

    ReplyDelete
  3. Bhai Orang Minyak...

    Wah.. wah.. wah... hahahaha

    Bhai Restless...

    Sila selaraskan wang anda sebelum anda membeli selaras gula... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1