Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 July 2010

Cover Jangan Tak Cover

Bhai... lu agak-agak la... kenapa Media MSM dok taji Selangor pasai itu pasir tue... kalu ikut keluasan dan kedalaman lombong pasir tue.. gua rasa dah lama dah benda nih beroperasi... maybe lebih dari 4 tahun.... maknanyer... hehehe... semua dah start zaman toyol (err.. zaman Khir Toyo@Joyo) memerintah... Tapi... MSM dok giat cover... jangan tak cover...

Cover, jangan tak cover la bhai.... kasi 1Malaysia tengok apa yang berlaku kat dalam rumah... sampaikan lepas tue terlupa pencuri dok kuar masuk ikut pintu depan dengan terang dan nyata... hahaha.... budus betul la media MSM kat Malaysia nih... patutlah jualan depa tak laku... hahaha..

Pasir yang kat Selangor tue paling hebat pon digunakan untuk pembangunan dalam Malaysia.... tapi... hehehe... Pasir yang dirembat kat Johor tue... hahaha... untuk kepentingan Singapura.... hahaha... depan mata tue amik dengan riak dan bangganyer... hahaha.... yang best tue... tak pulak media MSM nak jaja cerita nih...

Ini semua sudah dibayar punya... hahaha... macam la fitnah Utusan Malaysia yang kata Anwar bayar CNN... so... nih gua kasi "fitnah" balik yang Utusan Malaysia/Berita Harian/TV3 dibayar untuk tidak bawak cerita pasir di Johor... hehehehe

Yang best tue ... takder sekor ADUN BN kat Johor yang ader "lanchau" nak kecoh pasai itu rembat pasir kat Johor tue..... awat... semua sudah kenyang perut ka... makan duit haram... atau.. sudah takder "lanchau" atau "telor" ka.... buat malu jer ader ADUN dan EXCO kat Johor yang kononnyer mempunyai tahap tertinggi Patriotisma Melayu...

So.... pada gua la.... takder sekor pon wartawan kat TV3/Utusan Malaysia/Berita Harian tue yang ader "lanchau" atau "telor" untuk berkata yang benar dan mendedahkan isu rembat pasir untuk dijual kepada Singapura.... buat malu jer la korang nih...

2 comments:

  1. biase lah...name pun wartawan tv3..media prima die punye kepale siape pulak...kalau x cover nnti kene buang...bende ni sume corrupt dah lame dah..kapitalism yang melampau org kate

    ReplyDelete
  2. Bhai Hentakbelipat...

    Tu la pasai.... korup pon korup la... tapi takkan la sanggup nak kasi anak bini makan cara camnie...

    Nih curi pasir satu hal la ... yang rembat tanah rezab dan ubah jadi status lain tue satu hal pulak... ader kaki kot dalam Pejabat Tanah...

    Hancuss...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1