Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 July 2010

Dah Mula Dah

Dah mola dah... mola-mola PKR kena... pastue PAS kena... la nih.. DAP plak kena... gua tak tau biler plak SNAP nak kena... hahaha.... itu semua tanda-tanda... pilihanraya umum dah nak dekat... kata orang putih... "just around the corner" ... hahaha... pagi-pagi lagi speaking London... hahaha...

Permit penerbitan Suara Keadilan sudah kena pancung.... Harakah dalam proses kena pancung... Rocket plak jugak "on the way" ... SNAP ... walaupun tak ada akhbar berkala sendiri.. tapi mungkin kalu ader pasti kena gak... hahaha..

Nak buat camana... dah KDN yang punya kuasa... hahaha... moto KDN dan semua yang dibawah UMNO/BN adalah "hidup kena dengki" ... hahaha..

Pasai apa semua nih nak kena pancung dan gantung... rasanyer tak perlu ader ulasan selari lagie... semua dah tahu... ini adalah tanda-tanda kucing nak beranak lagie... hahaha... tanda-tanda Bung Mokhtar nak kawin lagi satu... hahaha... Tanda-tanda Normala Shamsuddin akan dapat madu plak.... hahahaha...

UMNO/BN diperingkat akar umbi dah seboh dok kecoh... macam depa dah tau-tau jer biler tarikh pilihanraya... sebab gua tengok JKKK kat tempat gua nih dah kelam kabut macam lipas kudung... projek segera tengah banyak nih... tak tau la dari mana diorang nak cekau duit... ader lagi la yang kena tibai duit nih... hahaha..

Dah tiga hari gua tengok kat area Kijal dan Telok Kalong kat Kemaman nih lori bawak tiang letrik dan keluar masuk dengan sibuknyer.. gua tengok dah bersepah tiang konkrit tue depa letak tepi jalan... pelik pon ader... sebab kat area yang diorang letak tue.. memang baru jer pasang line elektrik.... takkan nak tambah tiang lagi... nak bawak letrik ker... atau... mungkin depa nak tarik fiber optik guna pole kot... dah taknak tanak dalam trench atau trunking dah fiber optik nih... hahaha

Lepas nih.. gua nak tengok... aper plak tanda-tanda yang ader... hehehe...

Kalu ikut apa yang gua saspek... rasanyer PRu13 akan dibuat pada hari raya korban tahun ini.... ntah ler... maybe betul... hahaha

2 comments:

  1. its all about BUDU bhai..BUDU...seme hal yg diatas pusat dan dibawah perut mmg sangat² dijaga oleh manusia yg kufur,yg lupa bahawa rezeki tu Tuhan yg sediakan dah awal²,takyah menyusahkan diri jadi kufur dan sebagainya utk memenuhi tuntutan yg dibawah pusat dan diatas perut tu..kes kes kes.

    ReplyDelete
  2. Bhai Restless ...

    BUDU aaa.... hahahaha ... lawak la lu nih...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1