Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 July 2010

Utusan Malaysia Dah Jadi Sampah

Hahahaha... tak tahan gua tengok tulisan dalam Utusan Malaysia semalam... hahaha... dier quote artikel ntah dari saper.. yang best tue dier boleh kata penulis tue prolifik... hahaha... tak kenal la...

Cara penulisan pon macam siot jer... hahaha... gua punya penulisan pon samer gak... pasai tue gua tak kata gua penulis prolifik... hahahaha.. gua penulis sensasi.. hahaha..

Tapi yang paling lawak tue diorang bawak cerita Anwar tue alat/agen CIA... hahaha.. gua tak terkejut pon... agen/alat CIA memang ader dimana-mana... agen/alat/mole FSB, KGB pon ader gak kat mana-mana..

Malah ramai rakyat Malaysia yang jadi agen/alat/mole kepada SID/ISD Singapura... hahaha.. lu tak percaya... hahaha... gua pon takder hal kalu lu tak percaya.. sebab biasa la.. orang Malaysia nih memang lembab bab risikan nih... hahaha...

Kalu lu nak tau... Malaysia nih memang tempat meeting beberapa agensi risikan dunia... hahaha... biasa la.. semua "covert ops" diorang untuk kawasan Asia senang dikendalikan dari Malaysia... sebab orang Malaysia tak amik port... tak kisah sangat... kurang syak wasangka punya... hahaha..

Sebab tue la agen risikan Singapura (SID/ISD) dan Israel (MOSSAD/SHIN BET) senang keluar masuk Malaysia menggunakan Tambak Johor... bergerak sebagai pelancong... hahaha...

Cawangan Khas (SB) dan Risik Tentera kita ader yang dapat kesan benda nih... malah dah ader beberapa operasi dilakukan untuk sama ada memantau atau menyekat dan mengambil tindakan kepada agensi risikan asing nih... Malah E3M juga memantau situasi risikan kat Malaysia nih.... tapi aper kan daya... rakyat Marhaen biasa memang tak amik port.. tak kisah.. tak cakna.. buat derk jer.... langsung takder sikap untuk membantu memantau aktiviti risikan oleh agen negara lain...

Kalu Anwar Ibrahim adalah agen/alat/mole CIA... gua tak terkejut la pulak kalu Muhyiddin Yassin pulak adalah agen/alat/mole SID/ISD .... Mungkin juga Najib Razak pun agen SID/ISD gak.... hahaha...

Dulu pada tahun 60'an ... ader beberapa agen/alat/mole KGB pernah ditangkap di Malaysia... dan semuanya rakyat Malaysia... Malah terdapat jugak agen/alat Tentera Merah Jepun warga Malaysia yang pernah terlibat dengan rampasan kapalterbang MAS sehingga terhempas di Tanjung Kupang Johor yang menyebabkan seorang Menteri Pertanian terbunuh sama dengan penumpang yang lain...

Bangunan AIA di Kuala Lumpur juga pernah menjadi medan pertempuran yang menyebabkan episod penahanan tebusan oleh Tentera Merah Jepun (JRA) pada 1975 dulu...

Jadi.. gua tak terkejut kalu rakyat Malaysia ader yang belot dan jadi agen/alat/mole kepada agensi risikan negara asing.... biasa la... semua kerana duit... takder sebab lain... hahaha.... tapi sampai biler boleh cover... lama-lama kantoi la jugak...

Macam la dalam PAS la nih... ader gak ramai agen/alat/mole UMNO/BN yang lepak kat salam tue... diorang nih la yang mencelakakan PAS ... dan yang best tue... geng-geng nih nampaknyer ramai berlingkar dipuncak kuasa... hahaha.. PKR dan DAP pon samer gak.. dah lama menyusup agen/alat/mole UMNO/BN nih...

Macam Zulkifli Nordin tue la... dier tue kira level machai jer... dier bukan agen.. bukan juga mole... tetapi lebih kepada machai UMNO/BN dalam PAS dan PKR satu masa dulu... dan sekarang nih dier dah mengesahkan dirinyer adalah machai UMNO/BN... hahaha

3 comments:

  1. lepas ni utusan akan cakap anwar alien dari planet marikh! pembaca utusan mesti percaya punya.

    ReplyDelete
  2. Bhai MatKambing...

    Bukan ker Azizi Ali ader tulis buku mendedahkan bahawa jutawan adalah dari planet Jupiter....

    Err... jadi tak terkezut la gua kalu Utusan akan kata Anwar Ibrahim datang dari Planet Marikh..

    hahaha...

    ReplyDelete
  3. Nice info. xsangka rupanya macam tu. rupanya risikan ni penting sgt...kalau x baca blog ni. x tau semua ni.thanks.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1