Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 July 2010

MLM Scam

Harinie gua baca dalam Harian Metro online konon ader pengacara TV3 dan bini dier terkena pedajai dek MLM Scam nih... dulu kalu tak silap gua dengar .... Rosyam Nor pon ader kena gak... dengar citer ramai artis dan selebriti sudah kena...

Kalu artis dan selebriti sudah kena... tentunya diorang punya downline pun akan terkena tempiasnyer... dan majoriti downline artis dan selebriti nih biasanyer adalah pada peminat diorang la.... hahaha

MLM Scam nih banyak sangat kat Malaysia nih.... bercambah dari hari ke sehari..... yang best tue... semua nampak gah.. besar... siap ader duta-duta sekali... pergh... buat event grand nak mampus... kat hotel 5 atau 6 bintang... hahaha...

Alih-alih semua jadi MLM Scam... yer la... bak kata kawan gua la... kalu nak menipu tue.. pastikan menipu pada skala mega.... "If you wan't to scam, please scam big" ... hahaha

Oh yer... lupa lak nak citer aper nama MLM tue.. hahaha... lu orang nak tau ker.... hah... nih link website dier... hahaha... MLM Scam dan MLM Scam

4 comments:

  1. terima kasih C++,
    pening kepala pikir MLM yang mana. hehehehe

    nasib baik aku join MLM lambat kaya tapi sehat sentiasa. InsyaAllah.

    aku yang bingai
    e-Direktori Bloggers Malaysia

    ReplyDelete
  2. Bhai Bingai @ Bangang...

    Gua bukan tak suka sama MLM.. tapi yang jenis Scam nih la yang buat busuk nama MLM.... cilakak betul la...

    ReplyDelete
  3. nama pun scam bhai...memang adik beradik scum bag jugak la...ha ha ha

    Depa jenis manusia penipu ni memang pandai belit nak tipu, pakai nama Islamik la, Arab la, Western stylo la apa-2 aje la & mestilah depa pujuk jadi leader orang yg rich & famous dato', artist actress like...imo it stands a good stead for their business...artis kita pula yg ada duit mangkuk jugak pasal dah kelabu mata nak gandakan duit cepat kononnya la siap promote ke kwn kwn & ada network downline yg 'taksub'..hah semua kena lah. padan muka kot? Entah la. Anggap aja duit yg hilang tu tak berkat pasal simpan tak bayar zakat & byk'kan sedekah atau tak bayar hutang yg sepatut/overdue..boleh kot senang hati? Balasan pasal tak nak tolong orang yg susah terutama keuarga/sedara mara/ sepupu/ 2 pupu & jiran yg terdekat kot? Yg depa tolong kupu-2 malam kot? Kalau camtu padan la.

    ReplyDelete
  4. Bro C++ & Hanz Azdi,
    Itu sebab dah 51tahun umur aku baru laa nak masuk MLM! Kah kah kah.... Orang dah ramai yang kaya dan kayap, aku tertinggal keretapi.
    Sejak dari 1978 aku peratikan Amway lagi aku dah tak setuju. Lepas tu memacam benda masuk pun aku buat tak reti jer.

    Tetapi bila terjumpa ECPI ni yang buat aku tergoda. hehehehe... Skim Tak Kaya tapi Sihat Sentiasa. pergh... Produk tempatan, anak Melayu, Halal dan diakui donia. Tak payah pakai Idola, artis ke menteri ke sape ke.

    Alhamdulillah, baru 6 bulan join dah ada dalam 70 orang ahli. Duit banyak tapi otak tak sihat buat ape ek? Bini lawa pun tak selera nanti. kah kah kah.

    bingai double barrel

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1