Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 July 2010

Perlukah Gua Tukar Kawasan Mengundi

Bhai... gua nak tanya nih... benda penting nih... gua memang mengundi di Perak... tapi gua la nih menetap di Kemaman Terengganu nih... jadi perlukah gua tukar kawasan mengundi?

Kalu ikut geram gua... sure gua nak mengundi di Perak.. pasai gua nak kasi ajar sekali lagi kat Zambry dan tua kutuk yang giler kuasa tuh... Tapi kan... Jauh oooo kalu nak balik mengundi... wife gua pon mengundi di tempat sama....

Jadi... ader patut ker ... perlukah gua tukar kawasan mengundi ... kali nih pada PRU13 mengundi di Kemaman.... kawasan Ahmad Said nih... patut ker... kalu kat sini... memang gua senang skit... tapi kat sini tak ramai yang kenal gua.. dan tak ramai yang tau gua parti aper... hahaha... susah skit gua nak gerak... susah skit gua nak join kempen...

Tapi kalu kat Perak.... hehehe... gua memang ramai member... jadi senang nak masuk line... kawasan pon ader kenal... dan yang paling best tue... ader chan la gua nak kasi bantai balik kat tua kutuk yang giler kuasa tuh... ader chan la gua nak buat perubahan....

Ader chan la gua nak kasi PR menang balik di Perak.... dan mendapat balik hak diorang yang dinafikan .....

So... aper pandangan lu orang sumer..... Perak atau Terengganu....

Untuk Info:

Daerah Mengundi 070 / 42 / 14 - CHANGKAT BHARU
DUN 070 / 42 - TUALANG SEKAH
Parlimen 070 - KAMPAR

8 comments:

  1. klu confident bleh menang kan PR di perak bek undi di perak aje.. apa pun di terengganu cam biasa lah minta duit nak balik mengundi dacing.. sampai perak jgn pangkah dacing muahaha

    ReplyDelete
  2. Bhai Modern Talking...

    Idea yang bagus tue... pow sen buat modal balik kampung... hahaha... mantop idea tue.. gua tak pernah guna cara nih..

    Oh yer... lama tul tak dengar lagu-lagu Modern Talking tue.. hahaha ... macam lagu "Cheri Cheri Lady".... hehehe...

    Retro betul la gua.. hehehe...

    ReplyDelete
  3. Daripada lu kencing sebab nak dapat duit tambang baik la lu tak payah susah payah balik Perak buang undi. Biarlah BN menang di Prk ni. Tak baik = dosa menipu & ambik 'duit rakyat(?) drp wakil BN yg nak rayu undi kita tu. Islam nak kita sentiasa bersih, suci dalam perjuangan. Menang, menang la. Kalah kalah pun tak apa asal kita tak 'langgar' Dia. Tu dia eih, akhlaq Islam...wah! gua cara lu, bhai. Believe or not?

    Ingat pesan TGHH:
    "Rela PAS kalah, asal Islam menang"

    Ho ho ho

    ReplyDelete
  4. Kalau setakat menetap sementara buat apa nak tuka kawasan ngundi. Tapi kalau menetap kekal lebih baik tukar. Kempen, perjuangan atau apa saje boleh buat di mana-mana. Kat blog pun berjuang kan?

    Kalau setakat nak pow sen balik kampung ngundi macam tak ikhlas je. Takut tak berkat duit tambang bas/minyak kereta tu nanti tereksiden tengah jalan (selisih malaikat 44 hehehe). Nanti tukar lak kata-kata "Niat tak menghalalkan cara" jadi "Niat membawa bala"

    kalau kat tganu orang tak kenal kan lagi senang nyusup masuk?

    aku memang bingai

    ReplyDelete
  5. Bhai Hanz_Azdi...

    Tue la pasal... gua bukan kaki pow dan kencing... jadi... susah gak gua nak buat kerja haram macam tue..

    Gua caya lu... hahaha (quote pesan TGHH yer... hahaha)

    Bhai Bingai @ Bangang...

    Seperti yang semua tau.. gua bukan jenis kaki pow dan kencing.. jadi sure duit BN selamat... tak kena pow ngan gua.. hahaha

    Bhai.. kalu bab menyusup nih... itu yang best tue... sekarang nih gua selalu lepak ngan geng-geng UMNO... dapat info terus punya... boleh kuar masuk pejabat DUN dengan suka hati.. malah pejabat UMNO Bahagian pon gua boleh kuar masuk dengan senang... hahaha... unsangkarable... hahahaha

    ReplyDelete
  6. haha.banyak nasihat dpt.haha.gua tkda nasihat.lu pikir lah sendiri mane patut buat.hahaha

    ReplyDelete
  7. MANGKUK SPR DAH MEMANG PECACAI UMCO JADI BUAT CAMNA PUN DEPA AKAN MENANG ! MATLAMAT MENGHALAL CARA BAGI REGIM UMCO NI MCM GENG DEPA SANA DOK AMBIK TANAH-TANAH PALESTIN JADI BIAR NIAT KITA NAK NAIKKAN SYARIAT ISLAM WALAU KALAH, MCM TGNA KATA BIAR KALAH ,TAPI X RASUAH ATAU SELEWENG@KELENTONG HAK RAKYAT MARHAEN ,ISLAM AKAN MENANG JUA AKHIRNYA ,ALLAHU AKBAR

    ReplyDelete
  8. wah kalau dah senang keluar masuk pej. UMNO lu dah kira lagi maha dasat drp APCO la cam ni. Bahaya lu ni...lu agen Mossad kot ni?

    Ho ho ho

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1