Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 August 2010

Sohih Dan Nyata

Bhai... tak dapat disangkal lagi... sohih dan nyata... terang lagi bersuluh... Zulkifli Nordin memang seorang peguam kayu... tarak boleh pakai punya worang... tak layak jadi warganegara Malaysia... hahaha...

Dalam artikel terkini di blog beliau jelas menggambarkan bahawa Zulkifli Nordin nih memang seorang yang kayu.. sohih dan nyata... sikap rasis (perkauman) yang tidak bertempat... sikap yang menunjukkan dier sebenarnya tidak layak menjadi peguam.... sikap tidak professional... sikap cakap main lepas tanpa buat kajian...

Hebat betul la Zulkifli Nordin nih... punyalah rapat dier bantai DAP... sampaikan kalu ikut istilah orang tua-tua... kerana marahkan seekor nyamuk... habis satu kelambu dibakar... giler... yang lawak tue.... dier dok kata DAP nih rasis.... tapi dier tak sedar yang dier pon rasis gak.... macam budus... bangang nak mampus...

Kalu dier boleh kata yang DAP itu rasis... aper kata kalu dier jugak tulis artikel tentang PERKASA yang juga rasis.... baru la fair and lovely (errrpp.... fair and square).... hahahaha.... ini tidak... dier kata DAP rasis... tapi yang dier tue bersikap rasis tak pulak dier nak citer...

Wei... itu la orang kata... seperti meludah ke langit... akan pasti terpalit ke muka sendiri... hahaha.... takder akai punya Ahli Parlimen...

Gua tak tau la kalu pada PRU13 nanti mamat nih menang besar di Kulim.... makanyer kalu menang la... sohih orang Kulim memang jugak sama bangang ngan Zulkifli Nordin nih... itu jer yang gua boleh cerita.. hahaha

Nih gua nak nasihatkan Zulkifli Nordin... sebelum lu nak kata punggung orang lain berkerakah.... cuba cek dulu punggung hang sendiri.... kalu ikut istilah orang utara.... sebelum kata pungkoq orang lain berkerakah... cek dulu pungkoq hang... hehehe..

7 comments:

  1. KAYU KAYU PON BUKAN JADI PENGECUT DAN TAKDA TELOQ MACAM PUAK2 KORANG KEH KEH KEH.. CAKAP BERAPI.. TAPI SUKA LACURKAN AGAMA.. KUEH KUEH... INSAFLAH BEROK WEI...

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous...

    Firstly... nih gua copy paste aper yang ditulis kat atas ruangan komen nih ... baca aaa...

    "Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa..."

    hahaha...

    Secondly... Lu apersal bhai... yang mengelejat tak tentu pasal nih kenaper... atau lu nih sebenarnya Zulkifli Nordin... tapi pasai takder telor.. tak berani nak letak nama sendiri...

    hahaha....

    Thirdly... Binatang berok adalah makhluk Allah S.W.T... jadi jangan hina binatang nih... silap gaya... binatang berok nih lebih banyak berzikir memuji Allah S.W.T dari diri lu... so ingat... jangan hina binatang... dan jangan sabitkan kebebalan dan kebangangan lu ngan mana-mana binatang waima seekor anjing atau babi... okeh...

    hahaha...

    Forthly.... siapa yang lacurkan agama nih bhai... cuba lu suruh Zulkifli Nordin nih cermin skit muka dier...

    hahaha...

    ReplyDelete
  3. wah bukan main panjang berjela komen.. kah kah panas ker.. hehehe..puak2 bastard haram mmg macm ni..

    ReplyDelete
  4. Bhai Anonymous...

    Jawapan pendek gua... orang budus memang tak pandai baca.... hahaha

    ReplyDelete
  5. Bhai Anonymous...

    Jawab jer la 4 soalan gua tak atas tue... hahaha

    ReplyDelete
  6. bhai anonymous kat atas...

    bg la hujah sikit kenapa lu cakap dia pengecut,takde teloq dan suka lacurkan agama..ada hujah baru sedap lawan beb..kalau tak mcm budak2 tak cukup akal la bro..main tuduh2 ni tak best la bro...gua pun boleh tuduh lu kaki juboq...amacam?lu org ni yg tau maki,maki,maki..bab tu memang lu champion.

    ReplyDelete
  7. mmg budak² la,sbb tu guna anoy!bukan reti nk register email ke pebenda pon,species telur kalau ada pon sebelah besar.muhaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1