Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 August 2010

Banyakkan Lagi Ceramah Dan Demo Bantahan

Bhai... ader orang kata.. ceramah dan demo bantahan nih tak perlu... sebab negara kita demokrasi... semua boleh kuar media... itu pada gua cakap-cakap orang bodoh yang masih duduk bawah tempuruh.... hahaha... in reality... Malaysia bukan sebuah negara demokrasi... tetapi Malaysia sebenarnya adalah sebuah negara kukubesi....

Dari dulu lagi... dimana-mana pon... cara nak jatuhkan kerajaan kukubesi cuma ader satu sajer jalannyer.... iaitu dengan banyakkan lagi ceramah dan demo bantahan.... lepas tue... kena tambah gak dengan Hartal atau Mogok ....

Jadi... the best way untuk mempercepatkan kejatuhan United Malay National Organization nih... dan seterusnya dikuburkan... perlu banyakkan lagi ceramah dan demo bantahan....

Demo bantahan ke jalanraya pon kena buat gak... jangan harap di Kuala Lumpur jer... tapi mobilised jugak ke negeri-negeri karat biru UMNO/BN macam kat Melaka, Negeri Sembilan dan Johor... kat Johor tue kena buat lebih kerap....

Demo anti Yahudi... Demo anti APCO... Demo anti Judi.. Demo anti Harga Naik... Demo anti ISA... Demo anti AUKU .... dan semua demo yang lain... kena buat dengan lebih kerap.... baru la ader berkesan....

2 comments:

  1. kalau cmtu abeh la gatal2 badan budak2 ni kene sembo ngn air fru..kehkeh..laku la minyak hilang gatal

    ReplyDelete
  2. BILA OHSTAT BAHLULAMEN BAKAR LILIN BERLARAK orang Islam tertanya-tanya mesti dah DAPAT kelulusan N.AJIS NI......Upacara berhimpun di suatu tempat dengan membakar lilin sebagai tanda protes adalah menyerupai amalan agama orang bukan Islam. Hukum Islam jelas melarang umatnya meniru atau menyerupai budaya dan cara hidup orang bukan Islam. Ini berdasarkan sebuah hadith Rasulullah S.A.W. dalam Mausu'ah al-Sunnah, al-Kutub al-Sittah Sahih Muslim: Kitab Al-Aqdiyyah, Hadis ke-18, m.s. 1343 yang bermaksud:

    "Sesungguhnya Rasulullah S.A.W. telah bersabda: Barangsiapa yang mengamalkan perkara yang bukan dari pada amalan kami maka ia adalah tertolak". (Riwayat Muslim)

    3. Rasulullah S.A.W turut melarang umatnya daripada melakukan sesuatu perkara yang bukan datangnya dari urusan agama, sepertimana disebutkan di dalam Mausu'ah al-Sunnah, al-Kutub al-Sittah Sahih Muslim: Kitab Al-Aqdiyyah, Hadis ke-17, m.s. 1343 yang bermaksud:

    "Telah diberitakan kepada kami oleh Abu Ja'far Muhammad bin al-Subhi dan Abdullah bin Aun al-Hilali kesemua daripada Ibrahim bin Sa'ad telah berkata Ibn al-Subhi, diceritakan kepada Ibrahim bin Sa'ad bin Ibrahim bin Abd al-Rahman bin Auf, diberitakan kepada kami oleh ayahku daripada al-Qasim bin Muhammad daripda Aisyah berkata; Rasulullah S.A.W telah bersabda "Sesiapa yang mengada-adakan (mereka-reka) perkara yang baru dalam urusan kami dan perkara tersebut bukan tergolong di dalamnya maka ia adalah tertolak". (Riwayat Muslim).

    TM
    Categories:Anwar & PKR

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1