Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 August 2010

Berita Terkini Lagi Sensasi

Baru kejap tadi gua lepak kat Pos Malaysia.... ader urusan.... pastue dengar la beberapa orang bersembang dengan kuatnyer... gua pon aper lagi.. pasang telinga la.. hahaha... yer la.. depa dok cerita isu sensasi...

Dari muka diorang .. gua nampak diorang nih tak la jenis amik pot tentang politik nih.. hahaha... tapi biler sembang... puff .. cerita politik yang kuar... yang best tue... semua cerita tentang "konon"nyer Cina dah makin kurang ajar .. dah cuba nak amik alih negara... dah control memacam... siap bawak point "cerita lawak" Harussani tue lagie... hahaha

Hehehe.... gua nak tergelak plak dengar cerita diorang nih... diorang dok kecoh kata orang Cina nih tak boleh nak percaya... samer gak ngan orang India... hehehe.... siap diorang kata... ini semua kerja DAP la nih.... nak hancur kan negara nih.... ... hebat sembang diorang....

Ader satu mamat tue.... dier cadangkan buat jer 13 Mei balik... baru padan muka para pendatang nih.... hehehe.. tapi gua tengok muka mamat nih... nampak sebijik macam mamat Indon jer... hahaha...

Tengah diorang tue dok bersembang deras.... nombor gua dipanggil ke kaunter... selesai urusan... hehehe.. gua lalu depan diorang ... dan dengan muka selamber jer... gua tanya diorang.... kalu dah tak boleh nak percaya ngan India dan Cina... buat aper ader MCA dan MIC dalam Barisan Nasional lagie... bubarkan ajer la... baik UMNO jer jalan sengsorang.... hahaha.... gua gelak skit jer masa gua cakap tue... hahaha..

Diorang dengan muka masam pandang gua semacam jer... hahahaha... tak terkata.... hah... tau pon UMNO tak boleh nak idup sendirian... Lu ingat aaaa... kalu UMNO jer dok sengsorang dalam Barisan Nasional.... boleh lama ka idupnyer Barisan Nasional tue... still boleh pegang Kerajaan Persekutuan ker....

Hahahaha... kan bodoh sebenarnya diorang yang karat biru UMNO dan sentimen perkauman nih... hahaha

5 comments:

  1. Derng sebenarnya tak dpt info yg sebenrnya cam kita,,,so diharapakan kite semua boleh bagi info dengan berhikmah...beselah bdk2 hingusan mana tau yg betul atau slh,,,tmbhn lagi dengan fitnah media arus perdana...kta semua ambil tggungjwb ni untuk memastikan PR menang dn seterusnya ISLAM tertegak di bumi MAlaysia tercinta ini

    ReplyDelete
  2. Salam, Bhai

    Baik punya 'smash' bagi kat kaki2 pederas tuh...hahhaha. Tapi ada betul gak kata Anon kat atas, ramai yg masih 'buta' info dari blog/website, tambahan pulak asyik bergantung kat media massa BN, jadi Bhai kita semua ada kerja gak la nak bagi derang ni 'sedar/bangun'

    ReplyDelete
  3. Yang kata tegur dgn hikmah x semestinya lembut. Ada org kena 'campak bom' baru faham. Kita boleh guna pelbagai cara. Hidayah kerja Allah. Macammana pun kerja dakwah kena terus jalan sampai kiamat.
    Ayah aku pun masih berkarat biru sampai la ni. Wp anak dia sorg ni karat hijau.

    p/s: aku x suka la org guna id anon-anon nih. Guna la nickname umno totok, karat biru dsbnya.Bleh hang set komen x bleh guna anon, c++?

    ReplyDelete
  4. Bhai Anonymous 12.38PM...

    Yeah.. semua kena amik bahagian.. baru la boleh jalan... jangan dok rasa dah menang tue .. terus riak.. dan konfiden akan menang lain kali...

    Bhai Anonymous 2.53PM...

    Hahaha... sekali sekala kasi smash aper salahnyer... hahaha...

    Bhai Joe Penang...

    Gua setuju... ader gak yang jenis kena ikat dalam keadaan bogel kat pokok pastu letak kerengge baru nak dapat hidayah.. hahaha...

    Gua masih mengamalkan demokrasi terpimpin... walaupun gua tak suka sesapa guna anonymous.. tapi buat masa nih gua bagi chan la... lain kali mungkin tak kot... memang boleh setkan... hahaha

    ReplyDelete
  5. dah betul dah cara tu... geng geng ni kalau duduk ckp elok-elok bukan reti basa..... kena letak bom sekali baru dorang sedar.... tu yg kengkadang aku selalu letak bom kat tempatnya bila ckp ngan mak akau... dia pun tak ckp sgt ha ha ha sbb dia tau anak dia mmg NT BN sampaikan PRU 12 hari tu tak balik kerumah - bukan benci atau marah tapi rumah jadi markas BN camne nak balik, kat dalam kereta bendera PKR... ha ha ha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1