Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 August 2010

Bunuh Diri?

Harinie gua tak nak tulis panjang-panjang... cuma gua nak komen isu bunuh diri nih... penyakit yang makin hari makin kronik dah... ramai yang dah terkena penyakit nih... penyakit psiko nih memang tak boleh dapat kesan awal....

Okeh la.... nih cerita pasai bekas ADUN BN yang mati semalam tue... yang mati dalam kereta Caldina ngan bekas PA dier (pompuan)... errr... betul ka dier bunuh diri...

Siapa yang tembak.... satu kesan tembakan kat kepala bekas ADUN tue.. dan dua kat kepala bekas PA dier.... mmmm...

Cerita dier camnie.... la... kalu orang guna pistol untuk tembak kepala dier sendiri... sure sekali jer... takkan dua kali... tak mungkin... sebab kalu dah kena peluru satu kali.. otak dah stop.. jadi takkan orang yang menembak tue tembak kepala dier sendiri dua kali...

So... kalu ikut keterangan saksi kejadian... takder saper kuar dari kereta Caldina yang terbabas tue... jadi... mesti tembakan datang dari dalam kereta.... so... sohih la mesti ader skit gaduh ka antara dua orang nih... pistol plak milik bekas ADUN nih...

So... ikut logik akal... sure yang tembak bekas PA ADUN nih adalah bebas ADUN itu sendiri... itu sebab berlaku tembakan dua kali.... biler dah rasa bersalah.. dier tembak diri dier sekali das... kat kepala... dan lepas tue kereta tue terbabas....

Gua tak tengok lagi photoshot dalam kereta tue... tapi.. kalu kita nilaikan ikut berita tue... mesti ader kesan percikan darah kat cermin sebelah penumpang depan... kalau la peluru tak keluar menembusi kepala... kalu keluar... sure cermin tue pecah...

Kena gak tengok angle trajektori tembakan... dari situ kita boleh point siapa yang menembak...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1