Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 August 2010

Dah Mula Dah Provokasi UMNO/BN

Pergh.... UMNO/BN dah mula cucuk jarum... bukan setakat cucuk jarum.. tapi lebih dari tue.. provokasi yang dibuat oleh juak-juaknyer nampak sangat sebagai satu usaha berterusan untuk mencetuskan ketegangan kaum.... yang mana pastinya UMNO/BN jugak yang akan untung ....

Setakat nih dier dah lagakan Pakatan Rakyat dengan menggunakan mole (agen) yang selama ini berada didalam Pakatan Rakyat.... lepas tue diorang lagakan ikut isu agama.... isu bangsa pon diorang dah sentuh... isu Raja-Raja dan Sultan pon diorang gak yang dok lebih kacaunyer...

Itu hari ader insiden bakar Masjid dan Gereja... Kuil dan Tokong pon tak terkecuali... setahu gua la... orang PAS takkan buat camtue... diorang dah ditarbiahkan untuk tidak buat kerja khianat terhadap agama.... bukan Nik Aziz yang tak bagi... tapi Rasulullah S.A.W yang larang.... ader hadithnyer...

La nih... ader kes baling cat merah pulak kat Surau di Temiang, Seremban.... ini semua kerja saper... yang pasti .. gua konfiden.. ini bukan kerja geng-geng Pakatan Rakyat... ini pastinyer kerja haram geng PEKIDA atau geng samseng MIC.... tapi gua lebih konfiden yang benda nih geng-geng PEKIDA yang punya kerja...

Aper nak jadi la diorang nih... buat kerja khianat dalam bulan posa... sohih geng-geng nih mesti bukan kaki posa punya... wei.. berapa ramai geng PEKIDA yang lu orang boleh jumpa isap rokok siang hari dalam bulan posa.... lu tak percaya aper gua citer takper.. tapi lu sendiri boleh tengok perangai samseng taik kucing nih...

Itu hari yang baling kepala babi kat dalam Masjid dan Surau tue geng-geng nie la jugak... geng Melayu UMNO/BN.... pasai aper gua kata diorang buat... ader la lawak baling kepala babi yang berbungkus dalam plastik... wei.. orang bukan Islam takder hal la kalu nak baling kepala babi .... tak payah plastik pon...

Jadi... kalu lu jumpa kepala babi ker.. anjing ker kena baling keromah lu ker.. surau lu ker... masjid lu ker... opis lu ker... kalu ianya berbungkus dengan plastik... for sure itu semua kerja orang Melayu tue... Melayu UMNO/BN.... hahaha... sebab pada depa haram pegang babi dan anjing... tapi buat kerja khianat baling kepala babi atau anjing tue tak la pulak haram.....

Macam siot jer la.. diorang nih..... pondan....

2 comments:

  1. Bhai C++,

    gua ni orang Minang...org Minang asal dari Sumatera...wak Toyo lak orang Jawa...Jawa berasal dari Kepualau Jawa...tp gua nk jugak claim yg gua tuan kat tanah Malaysia ni...Orang Asli pegi jahanam la wlpn diorang tu orang asal tanah nih...kehkehkehkehkeh!!!!!

    ReplyDelete
  2. Bhai Orang Minyak....

    Hahaha.... lu nak kena sumpit ker bhai... hahaha... jangan... nanti tak pasai-pasai kena sumpit...

    Orang Asal kita biarkan dier dengan hak-hak dier... orang Melayu pulak dengan hak-hak dier...

    Tetapi... sebagai warga Malaysia... kita semua ader hak-hak kita yang termaktub dalam Perlembagaan... so... aper yang PERKOSA dan MPM dok kecoh sangat tue... hahaha...

    Hahaha.... once a warganegara... always a warganegara.... hahaha...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1