Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 August 2010

Fitnah UMNO/BN Bukan Setakat Dari Utusan Malaysia

Bhai... mola-mola biler baca beberapa blog yang dok kecoh pasai laporan BERNAMA yang mengaitkan ADUN Seri Setia (Nik Nazmi Nik Ahmad) yang "mengatakan" ..... "hukum hudud adalah tidak sesuai dilaksanakan, PAS patut menerima hakikat bahawa mengubah Malaysia menjadi sebuah negara Islam merupakan langkah sia-sia dan tidak akan dapat dicapai." ..... memang gua pon panas hati...

Gua panas hati bukan kerana aper... kerana kalu macam nih la yang ader dalam pemikiran orang yang mengaku Islam... memang patut la Islam kena tekan sekarang nih... jauh dari fitrah ... jauh dari ketentuan Allah...

Tapi... biler baca kat blog ADUN Seri Setia tue... baru la gua ader skit paham... dan dari situe gua dah nampak aper sebenarnya yang berlaku...

First... tolong aaaa... tolong jangan amik pot dan baca apa yang Utusan Malaysia... Berita Harian... Bernama dok tulis tentang cerita-cerita Pakatan Rakyat... itu semua fitnah jer.. tak abis-abis nak lagakan orang... sebab aper...

Sebab diorang tahu... itu cara paling senang nak sekat arus Pakatan Rakyat... kasi laga sesama sendiri.... sebab UMNO/BN tau... yang dier tak leh nak tentang dan lawan Pakatan Rakyat secara berdepan.... jadi dier akan gunakan cara pengecut la... gunakan jarum...

Yang best tue... dah beberapa kali dah gua bagitau.. tolong aaa.. jangan dok layan kalu pemberita MSM nih mintak komen ker... aper ker... sebab for sure.. mesti kena twist punya... kita cerita A... dier cerita A + B + C ..... macam haram jadah...

So ... ingatan nih bukan sahaja gua nak kasi kat pimpinan... tapi semua ahli dan penyokong Pakatan Rakyat... tolong aaa.. jangan dilayan akhbar dan pemberita MSM nih... biarkan diorang jadi Kera Sumbang... hahaha

Macam itu hari la... biler Nik Aziz cerita pasai hudud... laju jer wartawan MSM nih dok cari Lim Kit Siang dan Karpal Singh... pasai aper... pasai sajer nak cari point nak kasi laga-lagakan.... diorang tau kelemahan nih... jadi diorang gunakan abis-abisan....

Masalahnyer boleh dikatakan pimpinan Pakatan Rakyat nih ramai yang bangang dan bodoh sombong... tak boleh diajar... termasuklah numero uno Pakatan Rakyat seperti Anwar Ibrahim ... cukup cepat dok layan wartawan MSM ... sedangkan dah tau mesti kena twist punya.... tapi masih bodoh lagie... Orang cakap... kena diperdajai sekali jer... tapi kalu dah kena banyak kali... itu sudah tahap bangang nak mampus....

Tolong aaaaa... jangan layan mana-mana wartawan dan media MSM.... kalu nak bagi gak statement... cuma bagi dalam media Pakatan Rakyat... fullstop... cukup setakat nih.... nih tidak... sentimen rakyat dah capai 100% itu hari sekarang nih dah merudum jadi 40% jer.... macam sial... bodoh nak mampus... Gua ingat diorang nih dah jadi pimpinan besar dalam Pakatan Rakyat patutnyer lebih pandai... tapi rupanyer masih lagi tahap bangang nak mampus... sori la... Anwar Ibrahim pun tak terkecuali...

Jadi... selagi mana lu orang dok layan fitnah UMNO/BN yang bukan setakat dari Utusan Malaysia tue.... selagi itu la gua nak cakap.. lupakan sajer la usaha lu orang nak tawan Putrajaya.... lupakan sajer...

p/s : Artikel nih memang ader kena mengena dengan yang hidup ataupun yang dah mampus .... dan jugak ader kena mengena dengan elemen hasutan.... so.... pegi mampus sama puak-puak yang tak puas hati ngan artikel gua nih...

2 comments:

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1