Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 August 2010

Kucing Pun Ada Perasaan

Gua tak paham sungguh la kes orang buang bayi tue... giler aper.. bayi tue tak ader salah pon... mak bayi yang buang anak dier tue gua rasa aaaaa... sure masa tue tengah giler meroyan... tue sebab la dier boleh buang anak dier kat longkang... tong sampah.. dalam kotak dan sebagainyer....

Udah ler buat dosa berzina... pastu buat plak dosa buang bayi... kalu bayi tue mati plak... dapat tambah lagi satu dosa... dosa membunuh.... puff... banyak betul la dosa dier... silap-silap... mak budak yang dibuang tue plak amik jalan singkat... terjun bangunan bunuh diri pasai malu... berapa banyak dosa aaaa...

Bagi yang berhati keras dan tak berhati perut tue.... cuba perhatikan video kat bawah nih.... wei.. kucing pun ada perasaan..... perasaan sayang.... inikan pulak manusia...

2 comments:

  1. Saya Zharfan, ada bela 4 ekor kucing.

    Betul saya sangat-sangat setuju. Kucing pun sayang anak dia sampai tak termampu dia nak selamat, dia cuba selamatkan.

    Saya nak cerita pada suatu hari, saya nak keluar pergi ke kedai dengan memandu kereta, saya gostan kereta, tiba-tiba terdengar bunyi miow kuat sangat, sekali anak kucing masuk tayar dan nasib baik tak gostan dan terus pasang gear drive dan anak kucing tu selamat.

    Sampai ibu kucing panjat kereta saya dan tenung mata saya semata-mata nak selamatkan anaknya, saya tengok mukanya nak pengsan sebab ibu kucing berusaha nak selamatkan anaknya. Mana tak ibu haiwan sayang anaknya, apatah lagi manusia sekarang ni lebih teruk daripada haiwan.

    ReplyDelete
  2. Bhai Zharfan...

    Gua pon ader bela kucing gak... dan gua cukup sayang ngan kucing nih... tak kira la stray cats ker.... kucing longkang ker...

    Tue la pasai... manusia lebih teruk dari binatang nampaknyer..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1