Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 August 2010

Forbidden And Closed

Gua tak tau la idea bongok (bangang + bebal) spesis UMNO (karat biru) nih... aper yang ader dalam kepala mangkuk-mangkuk bongok nih... ntah ler... sampaikan Masjid dan Surau diorang nak jadikan kawasan "Forbidden and Closed" kepada orang bukan Islam...

Ini ka cara berdakwah.... bodoh nak mampus... Pasai tue la gua bagitau banyak kali dah,... pasai itu la dakwah Islamiah tak berkembang kat Malaysia nih... pasai minda puak-puak UMNO nih jenis jumud nak mampus.... bengap...

Biler geng-geng tabligh datang ke Masjid atau Surau.. ader la pulak geng-geng JKKK yang dok halang... siap marah... pasai kononnyer geng tabligh nih mengabiskan air dan elektrik kat Masjid dan Surau jer...

Biler bebudak rajin melepakkan diri diorang dekat Surau atau Masjid... ader la JKKK yang cuak... takut bebudak nih rembat peralatan Masjid atau Surau.. pasai tue majority Masjid dan Surau kat Malaysia nih berkunci biler diluar waktu solat.. ader sesetengah tue siap berkunci pagar..

Macam Masjid besar kat Kuantan nih... Masjid Sultan Ahmad... biler selesai jer solat Isya' ... terus dikunci pintu Masjid... kita yang musafir nih nak singgah Masjid untuk amik wudhuk dan solat pon tak boleh.. pasai... pili air pon takder kat mana-mana kat kawasan luar binaan Masjid nih.... nak tayammum pon.. mana nak cari debu... usahkan sejadah ... ruang nak solat (ruang kecik sikit) pon takder kat luar.... terpaksa la solat atas kakilima tepi longkang... bodoh... buat Masjid berjuta abis... tapi bodoh...

Patutnyer Masjid dan Surau boleh sesapa datang pada bila-bila masa... beriktikaf dan sebagainyer... tapi kat Malaysia nih... Masjid dan Surau dah jadi kawasan "Forbidden and Closed" ...

Yang buat kerja bodoh semua nih bukanlah orang lain... tapi orang yang mengaku diri dier Islam (Islam kepala hotak dier).... nama jer Islam... tapi perangai lebih kafir dari orang kafir... jadi .. klasifikasi yang sesuai untuk puak nih.. ialah... kita gelarkan... PUAK KAPIR ...

KAPIR = puak yang lebih kafir (biasanyer orang yang mengaku diri dier Islam) dari orang kafir.

Pasai tue la perkembangan Islam kat Malaysia nih bergerak perlahan... pasai tue la Orang Asli lebih mudah terima agama Kristian daripada Islam.... pasai sikap dan perangai puak-puak KAPIR yang ader kat Malaysia nih... dan ramai betul yang berada di Pusat Islam... JAKIM... JAIS... pejabat Agama dan lain-lain...

Puak-puak KAPIR nih la yang selalu menakutkan orang bukan Islam yang teringin nak menganut Islam... siap takutkan orang bukan Islam dengan hukum hudud... siap takutkan orang bukan Islam dengan isu bersunat...

Bhai.. lu tau dak.. ramai puak KAPIR nih yang rajin tanya... "Awak sudah bersunatkah" dan "Awak tahu tak yang awak perlu disunatkan sebelum memeluk Islam" ..... ini semua bodoh, bebal dan bangang punya idea.... menakutkan orang yang ingin memeluk Islam...

Sebab tue la gua labelkan puak-puak nih (termasuk Ibrahim Ali, Zulkifli Nordin dan sebagainyer) sebagai Puak KAPIR ... lebih kafir dari orang kafir...

p/s: Kalu lu tak puas hati ngan artikel gua... pegi mampus sama lu... gua tulis benda betul yang menyebabkan orang bukan Islam lagi takut dengan Islam.... sebab puak-puak KAPIR nih... so tak puas hati.... boleh blah...

5 comments:

  1. bhai,ko dengan orang Islam sendiri ko caci maki kutuk. at least doa la untuk orang 'umno' untuk terbuka hatinya. show some love man, not hate.

    bagus jek Pas cuba nak approach the non-Muslims. tapi Allah sahaja yang tahu if the tindakan is for the sake of the agama or sebab politik. lagipun aku tak caya sangat dengan DAP ni.not because they're non-muslim, not at all. tapi sebab the liberalimse yang diperjuangkan lebih teruk lagi dari UMNO.

    ReplyDelete
  2. Bhai Azula...

    Puak dier sendiri yang tutup pintu hati dier... bukan orang tak nak doakan untuk diorang... tapi... diorang sendiri yang sombong.... tak nak bukak kepala tue...

    Lu kalu tak paham apa yang gua maksudkan... baca balik banyak kali artikel gua...

    ReplyDelete
  3. gua mmg tk puas ati.huh huh huh.ada ke nk buat solat hajat lepas solat asar.kwang kwang kwang

    ReplyDelete
  4. wa pun tak puas ati sama lu jugak..lama dah bengkek hati wa dengan tulisan lu yang macam sampah .. mana tak sampahnya? Sebab setiap entri lu ada nama U*** ..that's s*** man, trash, sampah la tu...hehehe.

    Cut it out abit, mate. Sampah masyarakat a.k.a. U*** memang tak payah kita simpan..buang aje...Busuk, jijik & mencemar alam aje...Dah tu sesat lagi menyesatkan umat Islam pulak tu...hell with U***.

    Mercy on them? Love? Doa sejahtera untuk saudara SeIslam kita dalam U***? Yeah, why not.. sure we did & always will. Hari-2 kita doa, kan? Dalam solat lepas solat.. apa tu bukan 'persaudaraan'? Bukan 'Perpaduan'? Some1 must know this war o words. Thug o war.. weather we like it or not. So be it. Grow up & get informed.

    ReplyDelete
  5. Salam, Bhai

    Heh! Apa yg lu komen, gua setuju benar. Terpikir selalu apa nak jadi kat sesetengah orang melayu Islam kat Malaysia ni.

    Apa yg gua rasa, sesetengah melayu Islam kat Malaysia nih nak jadikan Islam suatu agama ekslusif untuk melayu je....apa derang ni tak tgk ke rencana/baca buku pasal Islam berkembang kat serata dunia.

    Psst!...bab kuncikan masjid tu...hmmm...cuma ada yg bagitau kat gua antara sebab dikunci adalah pencopek/penyamun selalu target masjid/surau....entahlah...ni pun satu penyakit manusia yg tak kenal rumah Allah ke rumah manusia ke.
    Gua ingat masjid/surau kena adakan peruntukan untuk gajikan pengawal/'jaga'.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1