Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 August 2023

Analisis Gua Tentang Keputusan PRN2023 Bersandarkan Voter Sentiment Ratio (VSR)

Bhai/DeeDee semua...

Okeh... ini analisa singkat apa yang gua nak citer tentang Voter Sentiment Ratio (#VSR) bagi #PRN2023.

Pada petang 11 Ogos 2023, gua ader publish data VSR bagi 10 Ogos 2023 (untuk data pukul 11 Malam). Dan data itu ada gua publishkan dalam post sebelum ini. Manakala gua memang taknak keluarkan data VSR bagi 11 Ogos 2023 (pukul 8 Malam) seperti yang biasa gua akan publish. Data itu memang ada dan gua memang takkan publish.

Dan ramai dok pertikaikan data VSR tue. Takper la. Biasa dah tue.

Jadi pada pukul 11 Malam tadi (12 Ogos 2023), gua dah dapat data final dari #Agensi dan gua tallykan dengan data #SPR. Dan akhirnya dibawah ini juga gua publishkan data yang dah diproses ini.

Kesimpulannya.... Kalu #PMX masih taknak sedar lagi, tunggulah impak yang lebih besar pada PRU16. Ini menunjukkan pengundi agak kurang menyokong PMX.

Brace for the impact.

=================
DAFTAR PERCUMA: Income bulanan Affiliate minima RM5 secara pasif : https://bit.ly/3UoWYX1
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD
Dapatkan Bitcoin Percuma Setiap Saat Anda Melayari Internet Browser : https://bit.ly/44xF74S
Dapatkan MoneroCoin FREE sekarang : https://bit.ly/3MaSQaJ 


Post Boleh Dibaca Disini


3 comments:

  1. Memang PMX tidak diterima orang Melayu tapi dia denial syndrome

    ReplyDelete
  2. ok sepai...since ni first post lu...wa angkat tangan silap pasal 2/3 selangor...

    tapi apa pun, alhamdulillah masih kekal 3 negeri tu...anwar ada masa 3 tahun untuk tarik pengundi melayu...kebanyakan pengundi bn masih lagi tak dapat turunkan ego atau mungkin cuba protes zahid...tapi masih ada masa untuk anwar adjust & buktikan kemampuan dia...

    ph perlu cuba kekalkan kerjasama dengan bn dalam 3 tahun ni...dalam masa sama perlu ada pemantauan sokongan pengundi...kalau pengundi masih totok (puluhan tahun di doktrin, 8 bulan tak cukup untuk switch kepercayaan diorang), mungkin pru16 ph kena bertanding di kerusi yang memang ada harapan menang & kerusi bn dikurangkan sekiranya masih nak bekerjasama...

    agak sedikit kecewa dengan result prn, tapi alhamdulillah 3 negeri masih dipegang...harapnya phbn dapat amik pengajaran & hikmah dari result ni...in sha Allah anwar boleh tadbir tanpa goyang penggal ni...10/15 orang diberitakan sanggup kosongkan kerusi rasanya fikir 2/3 kali gak la nak gamble tu...

    tahniah untuk 1 kerusi ph kelantan tu...walau agak sukar, pastikan berkhidmat dengan cemerlang...kalau tak, pru16, lepas balik...

    ReplyDelete
  3. sokong pn pun sama jugak penyangak jugak
    amno pkr pn dah bisa jadi tunggak kuasa
    pas belum lagi
    dap mca mic gerakan dll patikapir sama jaa tujuan depa

    hidup orang nagku beriman kat dunia kalu tak mau ikut perintah Allah dalam semua urusan apa dapat???

    Maka apakah orang yang berpegang pada keterangan yang datang dari Tuhannya sama dengan orang yang (setan) menjadikan dia memandang baik perbuatannya yang buruk itu dan mengikuti hawa nafsunya?



    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1