Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 August 2023

Cerita Bab Saman

Bhai/DeeDee semua...

Kalu nak bercerita bab saman nih... dah muak dah gua dengar... sebab semua ini adalah mainan orang berduit (kaya) untuk ugut orang tak berduit (miskin)... macam-macam kes dah...

Itu hari sorang kawan gua kena ugutan saman RM5 juta .... konon memfitnah sorang Dato' nih... yang promo program saham bagai.... walhal dalam statement kawan gua tue... dier cuma suruh orang berhati-hati ja dengan program saham bagai nih... sebab ader tendency untuk jadi scam...

Pun Dato' tue gunakan kuasa duit dier ugut saman.... last member gua tak mampu bayar kos guaman... kena la setel luar Mahkamah... kena setel RM100k

Banyak lagi kes penggunaan salahguna urusan Mahkamah untuk ugut orang.... janji ko ader duit... tak penting pon kalu memang orang yang kena saman tue ader bukti bagai... ko heret jer sampai dier tak mampu bayar kos guaman... last nanti dier akan setel luar la... ko tetap untung...

Tak kira la scammer berjanggut ka... tokey judi ka.. scammer saham ka... atau level kayangan bagai... sama ja abuse Mahkamah.... pentaksub.... hahaha... depa bodoh dan kekal bangang.... hahaha

=================
DAFTAR PERCUMA: Income bulanan Affiliate minima RM5 secara pasif : https://bit.ly/3UoWYX1
Buat konten video YouTube anda dengan mudah dalam masa 5 minit : https://bit.ly/3KEuTHL
Bisnes Online Guna Whatsapp? Mudahkan proses dengan : https://bit.ly/3Kp3RTD
Dapatkan Bitcoin Percuma Setiap Saat Anda Melayari Internet Browser : https://bit.ly/44xF74S
Dapatkan MoneroCoin FREE sekarang : https://bit.ly/3MaSQaJ 





2 comments:

  1. Jangan tengok kes orang kayangan kenakan orang tak berduit saja

    Lebih malang bila agamawan tunggang agama kenakan orang biasa supaya terus berkuasa.

    2x5 kaki buli dan penipu

    ReplyDelete
  2. lu kan sepai...takkan tak tau macamana nak dapat info & bagi info cara tersirat...awat tak ajaq dia? suruh dia belajar ngan hadi marang...ya, memang dia fitnah, tapi dia tak maksudkan plainitif...tuan guru fitnah, persepsi, delusi, halusinasi & sanusisasi...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1