Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 May 2012

Demonstrasi Ketiga Dihadapan Rumah Ambiga ?

Kuala Berlumpur (15 Mei 2012):

Mengikut maklumat "macam haram" yang pihak media dapat... seramai 50 orang ahli Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) akan membuat satu lagi demonstrasi dihadapan rumah Ambiga minggu hadapan.

Ianya sedang diatur dengar baik hasil daripada ujian demo pertama mereka dihadapan rumah Ambiga pagi ini yang mana telah berjaya dengan lancarnya mempersembahkan satu seni gerak tempur tanpa senjata iaitu "Senaman Punggung".

Oleh yang demikian, pada perhimpunan yang sama yang dijadualkan akan dibuat pada selepas solat Jumaat minggu hadapan dihadapan kediaman Ambiga, khabarnya pihak PVTM akan menganjurkan satu lagi siri persembahan seni tempur ... cuma kali ini seni tempur bersenjata.

Pihak PVTM akan menganjurkan satu demonstrasi "MELANCAP SAMBIL MENONGGENG" dihadapan rumah Ambiga selepas selesai solat Jumaat minggu hadapan. Semua wartawan dan media dijemput hadir untuk merakamkan momen unit ini. Ini kerana seni tempur bersenjata ini amat susah untuk dipertontonkan dikhalayak ramai. Hanya anggota PVTM yang berpengalaman luas dan terlatih sahaja yang mampu untuk melakukan seni tempur bersenjata ini.

Khabarnya lagi, seni tempur bersenjata ini telah diterapkan dalam modul khas pegawai "komando" sejak dari tahun 70'an lagi. Berkemungkinan besar dengan seni inilah maka pasukan komunis telah meletakkan senjata dan membuat satu perjanjian damai pada 1989 di Hatyai, Thailand.

Jika ianya dapat dilansungkan dengan aman tanpa semburan air kimia dan gas pemedih mata oleh Pihak FRU, maka ianya boleh diklasifikasikan sebagai demonstrasi ketiga dihadapan rumah Ambiga.

Maklum balas yang pihak media dapat dari PDRM menyebut bahawa Timbalan KPN mengesahkan bahawa jika pihak PVTM akan menganjurkan demonstrasi "MELANCAP SAMBIL MENONGGENG" ini dhadapan rumah Ambiga, pihak PDRM tidak akan mengambil apa-apa tindakan kerana ianya adalah protes dan perhimpunan aman. Malah pihak berkuasa tempatan juga tidak boleh mengambil tindakan kerana ianya adalah hak semua orang untuk membuat demonstrasi aman.

(NNA - Nonama News Agency)

3 comments:

  1. Bodoh ! Tak da sekolah...

    ReplyDelete
  2. KPN AND TKPN PUN NAK AMBIL BAHAGIAN MELANCAP

    ReplyDelete
  3. Bhai Anonymous...

    Hahaha... ini cuma "parody" jer... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1