Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 November 2012

Dah Dekat Sebulan

Bhai... Rasanyer dah dekat sebulan dah ketua agama nih balik dari mengerjakan ibadah haji... Dan rasanyer dah lebih dari sebulan dah pemuda sebuah parti tue kuar statement nak antar memo bantahan dan nak mintak ketua agama nih amik pot skit pasai statement menghina Islam yang dibuat oleh Chua Soi Lek...

Tapi.... Tapi sampai ke hari ini takder pon tanda-tanda yang pemuda sebuah parti tue nak buat aper yang dikhabarkan tue... Maybe la masih lagi penat terlibat dengan meeting berbagai... Takper... Gua bagi masa lagie...

Cuma... Yang gua terkilan... Sampai ke hari ini takder sorang pon ketua agama Islam (katanyer la) yang nak bising dan amik tindakan terhadap statement Chua Soi Lek tue... Gua tau la ketua agama yang di hujung benua tue kecut perut dan tabrani nak amik tindakan terhadap Chua Soi Lek... Nak buat camana... Ader kepentingan la kat sini.... Tapi kan... Takkan yang lain-lain ketua agama tabrani nak kecoh...

Kalu ketua agama Islam jenis yang lagho tue kira okeh la... sebab diorang dah la lagho... malah bergelumang gak dengan maksiat berbagai... nih yang tak lagho pon takkan la tabrani nak komen dan amik tindakan mender... Aper daaa... Kata jadi ketua agama.... Karut jer... Tak payah la nak berlakon...

Kalo tulisan gua nih pencacai dan ketua agama tue nak mengamuk konon gua menghina diorang... Gua nak peringatkan ... Sebelum nak bising pasai statement gua nih... Sila amik tindakan drastik terhadap Chua Soi Lek... Kalu tak berani nak amik tindakan terhadap Chua Soi Lek.... Jangan buat malu nak amik tindakan terhadap gua... Tunjukkan kat semua yang ketua agama nih ader berani nak amik tindakan terhadap Chua Soi Lek yang jelas menghina Islam...

Oh yer... Jamil Khir Baharom tue dah mati ker... Awat tabrani nak sahut cabaran Chua Soi Lek untuk berdebat.... Dah mampus ker ????

So... Kepada pencacai yang rasa nak buat laporan polis terhadap gua nih... Gua nasihatkan sila buat laporan polis terhadap Chua Soi Lek yang jelas menghina Islam... Kalu lu tabrani buat. laporan tue... jangan gatai-gatai nak buat laporan polis untuk gua... Buktikan lu orang berani nak buat laporan polis terhadap Chua Soi Lek dulu.... Atau lu orang cuma berani atas sebab mau membodek dan mengampu ketua agama jer....

4 comments:

  1. hahaha..lu jer yg brani sound suh keluar kenyataan...

    ReplyDelete
  2. beria2 cakap hidup ketuanan melayu, tapi bila cina hina islam, tak berbunyi..tarak telor punya worang

    ReplyDelete
  3. hahaha...jgn bagi masa bro...lu kasi kow2 punya peringatan kat dorang...dorang ni bab cari glemer, nak masuk paper, nak tunjuk kat anak buah yg dorang ni garang. hahaha...Ketua agama mana ada masa bro nak amik poit benda2 mcm ni, dorang sibuk jaga akidah dorang je...hahaha..

    ReplyDelete
  4. Bhai FaizFakhirin...
    Hahaha... gua pon "pengecut" gak... hahaha....

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Err... yang cakap pasai ketuanan Melayu tue betul ker Melayu... bukan mamak atau jawa atau banjar atau arab...???

    Bhai BunBinBan...
    Hahaha.... esok lusa gua henjut dan kacau lagi diorang nih... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1