Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 November 2012

Majlis Fatwa Diminta Bertindak

Hahaha... Sebelum Majlis Fatwa Kebangsaan (NFC) nih nak bettindak ikut saranan Wanita UMNO yand dibawah nih..... Mintak diorang bagi skit komen dan fatwa tentang kerja maksiat yang dilakukan oleh para Sultan dan Raja...

Sebab kat Malaysia nih... Sultan dan Raja aderlah Ketua Agama Islam... Jadi kalu dah ketuanya terlibat dengan kerja maksiat berbagai... Camana la anak buah kat bawah nak jadi baik...

Kasi setel dulu kapla agama nih... Atau Majlis Fatwa Kebangsaan takder telur nak menegur dan menyanggah kerjabuat maksiat para "bayangan Tuhan di muka bumi" nih...

Takkan la sanggup buat-buat buta mata tak nampak kerja maksiat nih wei para agamawan Majlis Fatwa Kebangsaan......?????


5 comments:

  1. Salam C++

    Yong dah hilang rasa hormat pada majlis fatwa yang dah dicucuk hidung oleh syaitan yang dikenali ni.

    ReplyDelete
  2. tadak telur nak menegur bro
    nak jaga periuk nasik

    sepatutnya tukar nama jadi Majlis Fatwa Periuk Nasik Sendiri

    ReplyDelete
  3. Kita yang bodoh dan bangang, aminkan doa yang dibaca olih khatib,untuk ketua agama yang, zina, pemabok dan penjudi. malaysia bolih

    ReplyDelete
  4. DeeDe Yong...
    Tue la pasai... sebab tue la gua berikan ringkasan Majlis Fatwa Kebangsaan kepada National Fatwa Council (NFC)... macam dah samer jer dengan Lembu NFC...

    Bhai Taufik...
    Gua pakai rice cooker.. diorang tue maybe pakai dapur kayu lagi kot... hahaha... tulur rubus satu... siap...

    Bhai Faiz Fakhirin...
    Ilang tulur.. Ilang bran.... hahaha... hancuss...

    Bhai/DeeDee Wonder Why...
    Hahaha.. nasib baik gua tak pernah aminkan doa untuk sultan dan raja... dan gua pon takder tadah tangan mender...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1