Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 November 2012

Genap Seminggu

Bhai dan DeeDee sekalian..... untuk pengetahuan lu orang sumer... dah genap seminggu Agong balik dari Mekah... pergi menunaikan Haji... dengan segerombolan kakitangan istana....  rasanyer .... dah clear dah Jet-Lag dan penat melakukan urusan Haji ..... seminggu bhai... seminggu... sejak dari 31 Oktober lagie

So.... sudah genap seminggu.... tapi... kami rakyat marhaen tak dengar aper komen sepatah pon daripada Agong berkaitan isu Chua Soi Lek menghina dan memperlekehkan Islam....  takkan Agong masih tak diberikan maklumat kot... takder saper ker nak bagi briefing kat Agong.... takkan la kot....

Sebagai ketua Agama Islam di Malaysia.... kami rakyat marhaen nak gak tengok Ketua Agama Islam nih kasi sound pedas skit barang sedas dua kepada Chua Soi Lek... paling cikai pon panggil la Chua Soi Lek tue pi Istana... dan sound skit kat dier...

Takkan nak tunggu sampai kesudah kot.... takkan nak senyap jer sampai biler-biler... kata Ketua Agama Islam ... takkan la tabrani nak spund sama Chua Soi Lek ..... (wei.. ini bukan statement menghina aaa.... baca dan paham betul-betul... ini citer pasai status Ketua Agama Islam nih... kalu ketua tabrani nak tegur... aper guna jadi ketua)...

Nih mesti Penasihat Agama Istana Negara pon takmo nak kasi briefing kat Agong..... err... lu tau ker saper Penasihat Agama Istana Negara.... gua peduli aper dan siapa dier Penasihat Agama Istana Negara nih... saper suku sakat dier... kalu dok diam membisu... baik jadi syaitan bisu lar....  buat penat jer belajar agama tinggi... hafal kitab bertimbun.... tapi... takut hilang habuan dunia.... tarak guna la wei...

Jadiknyer.... gua rasa gua akan tunggu sampai minggu kedua... ataupun sampai 30 November 2012 nih.... kalu takder gak komen sepatah marahkan/murka terhadap Chua Soi Lek... gua akan anggap... buang jer la title Ketua Agama Islam tue.... buat malu jer...

P/S: Oh yer... katanyer Pemuda PAS itu hari nak antar memorandum kepada Agong berkaitan benda nih.. dan nak mintak Agong sound skit kat Chua Soi Lek....  itu cakap Pemuda PAS masa Agong masih lagi kat Mekah la... nih dah genap seminggu... takder dengar aper citer pon... takkan draf memorandum tak siap lagi kot... biar betul.....

2 comments:

  1. Bro...;

    Lu macam tak paham2 lagi..., kat Malaysia nih banyak puppet bhai... puppet mana ada teloq bhai... setakat baca teks ucapan yang disediakan oleh bangang2 kaki bodek boleh laaaa....

    Lu dah dengar teks ucapan Tengku Mahkote Perak semalam... wa rasa nak muntah beb... setakat NATO lebih baik baring dalam keranda jer... hahahaha...

    ReplyDelete
  2. agooong tengah mereka "ayat" pa nk sound soi lek tue..ambik masa sebulan kot...rilek lu..

    Kamera AES Tak Bijak Mana Saman Salah Kereta

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1