Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 October 2014

Penangan Kandang

Bhai/DeeDee semua....

Ader orang masuk kandang tertuduh .... ader orang masuk kandang saksi..... ader orang plak masuk kandang khinzir masa buat lawatan sambil belajar kat oversea..... Hahahaha..... Ini semua kandang.....  Kalo sakit kat Singapura plak.... masuk gak ke kandang.... tapi Hospital Kandang Kerbau..... Hahahaha

Yang masuk kandang tertuduh tue..... gua kureng respek..... Hahahaha..... sebab banyak kona sana sini..... Tapi bab pertuduhan tue gua memang tak stuju.... sebab nampak sangat fabrikasi..... Jadi gua sokong ikut tajuk ja..... Kalo pon mamat tue lepas daripada pertuduhan.... lima enam tahun lagi mesti akan ader tuduhan baru la plak..... itu dah nasib dier.... hahaha ... Aderlah lebih baik dier buat seperti mana yang dier pernah janjikan..... iaitu dier bersara dari politik...... Hahahaha

Cukup-cukup la tue keluar masuk mahkamah bawak citer yang sama... dah dekat 20 tahun dah....  cukup la..... takkan la nak jadikan bahan nak masuk Guinness World Record kot.... Hahaha....

Yang masuk kandang saksi plak..... yang nih pon gua tak respek.... Hahaha... bukan pasai aper... pasai mulut cabui sangat.... dier ingat dengan label dan kasta jubah/sarban yang dier gunakan... orang akan percaya aper yang dier cakap buta-buta..... giler ker aper buat tuduhan takder brani nak kasi bukti... Kalo betul ader bukti tepat.... masa nih la (kat Mahkamah) nak tunjuk dan dedahkan sumer.... Hahaha... Tapi nak buat camana.... bukti yang dier kata dier ader pon fabrikasi gak..... Hahahalusinasi dier jer.... Hahaha ...

Gua percaya aaaa..... mamat yang kat kandang saksi nih mesti dah mati akai tak tau nak belit mana lagi lepas nih.... iyer la.... Mahkamah bukan macam tapak ceramah.... Kalo ceramah.... citer la aper sajer pon mesti ramai yang percaya..... Janji wala' kepada kasta jubah/sarban mesti ader..... hahahaha.....

Kalo lu orang nak tau la...... mamat yang ader kat dalam kandang saksi nih mana pernah kena soalsiasat tahap dewa jalan duta pon selama nih.... mana pernah kena investigate yang ekstrem .... mana pernah kena belasah masa soalsiasat.... Jadi mana ader pengalaman ...... itu sebab dier banyak fail masa kena soal ngan peguam ....

Mamat nih mana pernah kena apa-apa dugaan dan ujian besar selama nih.... Nih baru skali Allah Taala takdirkan dier kena..... Tapi kena yang minor jer lagi tue.... kalo nak compare dengan Dr Burhanuddin ka.... Ahmad Boestaman ka.... mesti jauh panggang dari lighter.... Hahahaha  .... Tapi kan.... ader pengikut dan penyokong dier yang jenis totok tetap mengatakan yang ujian yang mamat nih kena sama level dengan aper yang kena pada al-Syahid Hassan Al-Banna ....... hahaha... lawak siot.....



Hahahahaha.......

Berkaitan : Ahli Parlimen London , Perhimpunan Ahli Perasan , Banyak Duit Aji

2 comments:

  1. hahaha tepat tang dahi ! ABU & lawan geng pro 'UG' sampai mati :)

    ReplyDelete
  2. masuk kandang saksi sama standard dgn ujian yg dihadapi Hassan Bana...hahahaha kelakar siot

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1