Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 April 2015

Anugerah Hasan Malek vs Anugerah Ahmad Maslan 3.85

Bhai/DeeDee semua...

Nih Mustapha Mohamed nih kiter nak kasik mana satu anugerah aaaa... Gua tau la semalam ABPBH .... Nih Mustapha Mohamed nih bukan level ABPBH tapi... gua tengah berfikir-fikir nih nak kasik mana satu anugerah la kat Mustapha Mohamed ... Nak kasik Anugerah Hassan Malek ker atau Anugerah Ahmad Maslan 3.85 ...

Atau sebenarnya Mustapha Mohamed nih layak untuk rangkul dua anugerah sekaligus .... Terbaek la.... Hahahaha

Macam mana la orang Jeli boleh undi mangkuk ayun nih..... Apersal la mangkuk ayun nih ader dalam Parlimen... dan jadik Menteri Industri dan Perdagangan Antarabangsa nih..... Aiyo... apersal bodo sangat aaa......

Memang la Proton sama standard dengan BMW .... tapi standard kat ader stereng dan tayar 4 bijik jer la..... kalu nak compare dengan cermin pandang belakang pon jauh bezanyer.... Itu pon gua kira kerete Proton ader stereng dan ader 4 tayar tak termasuk tayar spare.... tapi gua tak kira kualiti stereng dan tayar tue aaa..... Jauh panggang dari khinzir la.... Hahaha

Hancuss..... Bangang nak mampus.....  Hahaha ... Lawak siot .... Kalu compare Proton ngan Chana ker.. atau Cherry ker... okeh la jugak.... ini dok kata sama taraf ngan BMW .... hahaha... lawak aaa..

5 comments:

  1. ore jeli cer komen sikit

    ReplyDelete
  2. terhina aku bila bmw di samakan dgn proton... jgn kata tayar bau pun dah lain bro...

    ReplyDelete
  3. Itu la sebabnya semua ahli keluarga Mustafa Mohamed hanya membeli kereta PROTON. Ini sama macam sistem pendidikan di Malaysia yang teramat tinggi, sebab itu anak-anak Menteri dan pemimpin politik hantar anak mereka belajar di luar negara.....

    ReplyDelete
  4. nak tipu pun jangan depan mata
    tak kanlah semua orang dah jadi bodo kut
    1 malaysia d bodobodokan
    ai mana boleh tahan

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1