Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 April 2015

Kerja Semakin Mudah...

Bhai/DeeDee semua...

Satu perkara yang gua cukup respek kat kengkawan dari satu team nih (gua kasik nama Team CK).... Firstly diorang akan bukak akaun FB yang neutral pegangan politiknya... Pastue diorang akan friend ramai orang PAS sambil tue keluarkan statement yang condong kepada PAS (secara umum lah)... Ini modus operandi diorang yang biasa...

Biler dah dapat kepercayaan ahli PAS.... Diorang mula cucuk jarum pro kepada Ulama..... Mulalah lepas tue keluar ayat-ayat yang orang PAS yang sebenar tak akan tulis... Kengkawan nih diorang punya ayat memang penuh dengan caci maki dan carut marut.... Diorang bakar line.... Yang best tue... Ramai plak puak-puak pemwala' nih termakan umpan Team CK nih... Percaya sebijik sebuntat aper yang Team CK nih labunkan...

Maka bersambung-sambung lah ayat caci maki dan carut marut dibuat oleh penyokong PAS yang pro-ulama yang mana diorang tak tau pon diorang kena main dengan Team CK nih.... Hahaha... Berjaya sungguh la Team CK nih buat kerja.. Gua cukup respek diorang nih... Dulu masa takder media sosial nih,... Diorang pun dah ader dalam PAS... siap berjubah berserban lagi hebat dari ahli PAS yang sebenar... Hahaha ... Dah lama dah diorang nih ader dalam PAS...

Team CK nih bukan hanya ada dalam PAS semata-mata tapi ader dalam semua parti politik yang bukan BN.... Hahaha... Stendet la kerja diorang dah camtue... Lebih sudu dari kuah... Hahaha

Gua cuma nak kata satu ja kepada penyokong PAS yang kena main tue... Hahaha... Awat la hangpa bodo sangat sampai boleh kena main dengan Team CK nih yang ayat diorang tue sebijik sebuntat tak nampak tanda-tanda ahli PAS yang sebenar... Hahaha.... Kenapa la lu orang mudah kena main... Hahaha... Cuba tanya diri lu orang... Aderkah golongan yang ditarbiah secara Islamiyah boleh pula dimulutnya ada caci maki dan carut marut...  Nampak sangat la tak realistik... Itu lagi boleh percaya totok... Pergh... Terbaek lar.. Hahahah

Yang lagi lawak tue... Ostad-ostad dalam PAS pon boleh jugak kena main dan percaya bulat-bulat aper yang Team CK nih labunkan ... Hahaha.. Punya la bengap... Ingatkan geng Ostad boleh beza antara yang haq dan yang batil... Rupanya tidak... Ini mesti pasai dok kejar daki dunia,... Hahaha... Karut,.. Karuppayya... Hahhaha

Hahaha...

Oh yer... Just nak tambah .... Apa cerita Mokhtar Senik nih... Hehehe... Cuba lu orang tanya dier.... Hahahaa.... Aper yang diee nak cover-up nih... Hahahaa... Aper citer plak si Razman Zakaria... Hehehe... Kan baek punya deal sudah dapat... Kalo tidak haup la... 

Hahahaha...

Ader paham ka???

TAMBAHAN : Kata pro-ulama... Tapi hari-hari penuh dengan memfitnah.. Hebat geng pro-ulama nih.. Takder seorang pun Ulama dalam PAS nak tegur... Malah MSU pon tak berani nak tegur kumpulan pemfitnah nih,,, aper punya ulama la...

Nih contoh terbaru fitnah diorang dalam FB.



2 comments:

  1. Kaki fitnah nak buat hudud
    Songlap balak mana hudud nya?
    Banjir balak negeri berselut
    Kerana melanggar 'hudud' ygESA

    Mrk melanggar hudud ygESA
    FITNAH broka barua pilkuda
    Halau maki PONTENG tak apa
    Itulah hudud sikaki AUTA

    Ponteng FITNAH janji diengkar
    Hudud TUHAN jelas dilanggar
    Hudud apakah yg mrk putar?
    Sendiri langgar sendiri tak sedar


    ReplyDelete
  2. Dia ni ka yg ubah minit mesyuarat Exco supaya boleh bagi Tanah kat keluar komunis tu ek? ini soalan..bukan pernyataan..kah kah kah..sila saman RPK kalau tak betul..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1