Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 April 2015

Makam Pahlawan Sudah Jadi Macam Nirvana Memorial Park

Bhai/DeeDee semua....

Gua nak tanya lu orang aaaa.... agak-agak lu orang aaa.... aper kelayakan warga Malaysia yang layak dikuburkan kat Makam Pahlawan tue..... Hahaha.....  Sebab kalu ikut standard gua.... orang yang nak dikebumikan di Makam Pahlawan tue mestilah disahkan layak tanpa ader bantahan dari semua rakyat... Malah rakyat yang menentukan sama ader seseorang itu layak kat Makam Pahlawan atau tidak...

Kalu dah main ikut suka jer dok kebumi kat Makam Pahlawan.... ntah saper-saper yang tak tau aper sumbangan dier kepada agama, bangsa dan negara...... maka jatuh status la Makam Pahlawan.... sudah sama level macam Nirvana Memorial Park jer gua rasa la nih.... Hahaha ...

Ini Bukan Makam Pahlawan ..... hahahaha

Kaki maksiat (maksiat ader macam-macam kategori la bhai) pon boleh dikuburkan kat Makam Pahlawan.... so.... aper kejadahnyer dah jadi camnie??? Hahahaha .... Nampaknyer kena tukar nama la ini Makam Pahlawan jadik "Le Royale Nirvana Memorial Park"..... Hahaha .... memang Ahlul Punah Wal Rasuah betul lar....  hahaha

Hampeh aaaa.....


8 comments:

  1. Dan belanjakanlah sebahagian dari apa yang telah Kami berikan kepadamu sebelum datang kematian kepada salah seorang di antara kamu; lalu ia berkata: Ya Tuhanku, mengapa Engkau tidak menangguhkan (kematian) ku sampai waktu yang dekat, yang menyebabkan aku dapat bersedekah dan aku termasuk orang-orang yang saleh?"

    Dan Allah sekali-kali tidak akan menangguhkan (kematian) seseorang apabila datang waktu kematiannya. Dan Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan.

    jangan dah mati baru ingat nak sedeqah (dengan sumber yang halal saja)

    bermacam ragam manusia sebelum dimatikan.luas lagi kut tempat tu

    ReplyDelete
  2. Jenazah mangsa nahas itu bukan disemadikan di Makam Pahlawan, tetapi di perkarangan berhampiran dgn Makam Pahlawan. Macam Syed Jaafar Albar dulu, disemadikan di perkarangan Makam pahlawan. Namun begitu tetap bersetuju dgn C++, tentang kriteria individu yg boleh melayakkannya untuk disemadikan di Makam Pahlawan ataupun sekadar di perkarangannya sahaja.

    ReplyDelete
  3. Gua tgh misteri ... Semua mangsa dah dapat info..kecuali ..co-pilot..by the way...aku agak setuju dwngan tuan C++ punya statement kat atas..

    ReplyDelete
  4. Saya pasti satu syarat nak tanam d KUBUR PAH LAWAN mesti ahli umno..jd tukar lah nama kpd Kubur pimpinan umno.

    ReplyDelete
  5. salam bro-saya pun semalam dok mesej dgn kawan pon, tanya soalan sama. otak rakyat yg waras je blh pikir...kerajaan dgn penjilat2 nya dah takde otak untuk difikirkan.
    bro ulas lagi misteri nusantara ni...

    ReplyDelete
  6. rocky the great brown unused dick says: Pok Dee, lu ta bley lari dari wa.. ha ha ha.. yitu ari lu cakap lu off 3 hari ada misi; balakang semenyih sana suda letop: lu apa hat tunggu dalam utan sana? lu ka kasik halau 4 ekor mat pet yang mula2 datang tengok? lu kasik c4 sume heli punya olang ka? haiyaaa... lu ta bley lari sama wa Pok Dee ha ha ha ha ini harta Ahmad Albab yang punya ha ha ha ha Cliff Fournier betul punya nama apa? apa dia punya pangkat dalam USAF? sikalang apa dia punya assignment? itu Aidana apa butui punya nama? Belapa kasik bayar sama Kapt owen Lee? apahat lia punya stetment tala sama sama olang kampong punya stetment? ha ha ha ha ha Jason Bourne punya cilita olang bley baca punya ha ha ha ha

    ReplyDelete
  7. INILAH AKIBATNYE ORANG GILA MEMERINTAH .NEGARA.SEMUA JADI GILA..PEGANG PUNGUNG BOLEH JADI DUTA.BERSALAH TIDAK BOLEH DIDAKWA.HAKIM HAKIM KUFUR DAN BANGSAT.KETUA POLIS TUNGGU PENCEN NAK JADI DUTA.KAKITANGAN KERAJAAN NGAMPU NAK NAIK PANGKAT.KERJA BUAT KERJA GILA IKUT ARAHAN MENTERI GILA KAKI SONGLAP DUIT NEGARA..;LAMA LAMA HANCUR LAH NEGARA INI YANG SALAH RAKYAT YANG SONGLAP KAYA RAYA LARI DARI NEGARA TAK BOLEH DIHUKUM PUAK PUAK LAKAHANATI LAH PENJENAYAH YANG PALING BANGSAT

    ReplyDelete
  8. bro, please make a tribute entry to allahyarham Koperal Razekan. semua blog, media fokus hanya kpd JJ dan dato' azlin (I believe he was a good guy). allahyarham Koperal Razekan deserves a heroic funeral tapi takde coverage pun. semua dok sibuk cerita kebaikan JJ masa hidup....pppffttt...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1