Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 November 2018

Makin Mengarut PKR Ni

Bhai/DeeDee semua...

PKR terkenal dengan episod berbalah... tak kisah lah berbalah dengan penumbuk atau penyepak... malah sampai berbalah siap baling kerusi dan suar (flare) lagie...

Adoyailah...

La nih... pemilihan dalam PKR dah jadi macam perang besar... dua-dua pihak saling melondehkan sesama sendiri... malah siap sailang, sabotaj dan khianat guna teknologi lagi.... Hahaha

Peralatan GSM/GPRS/WIFI jammer yang kantoi itu hari dekat satu kawasan pengundian tu memang melawakkan... Harga benda tu cecah gak ribuan RM... coverage jammer boleh cover dalam 100 hingga 300 kaki radius.... Hahaha..

Benda macam ni gua dah bawak masuk untuk digunakan oleh beberapa Agensi Kerajaan sejak tahun 2000 lagi.... sekarang dah jadi macam cendawan orang bawak masuk... tapi tak macam yang gua bawak masuk tu... yang itu Military Grade... radius boleh cover sampai 1km ++ .... dan siap pernah MKN pakai masa Bersih 3 dulu,... pasang pada kenderaan  Land Rover...

Okeh... terlajak la plak... gua bukan nak citer pasai beberapa peralatan Military Grade yang gua jual dan pasang kat dalam Malaysia ni... tapi gua nak citer pasai PKR...

Mama songel yang dulu lead PKR dah buat derk ja ngan kekecohan dalam PKR.. siap pusing-pusing sembang ja... fakta kelaut... Yang Pak Songel yang dok lead sekarang ni... lagi tak nampak boleh koolkan keadaan... yer la... sebab Mat Songel dalam team depa....

Hahaha... takpa... takpa... Mat Songel ni rasanya takkan lama... akan blah gak nanti macam Mat Kotak.... Hahaha.... sebab banyak sangat konspirasi belakang tabir... Hahaha...

Kita tengok.jer la drama PKR ni sambil makan popcorn dan air kola .. hahaha

**** Antara equipment yang gua pernah bekalkan untuk agensi keselamatan negara adalah.... alat yang dipasang kat Exchange Telefon Malaysia di Subang Hitech .... hehehe..... jangan salah sebut perkataan "keyword" aaaaa... jeng jeng jeng... Bang Non pernah kantoi... Mat Sabutramine pon pernah kantoi...

Hahahaha

4 comments:

  1. Cerita pasal kantoi tula pulak..


    bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Perjuangan Untuk Rakyat katanya. Rupanya lebih kepada kepentingan Tembolok sendiri.Hehehekikikihahahakahkahkah

    ReplyDelete
  3. Katakanlah: "Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam,

    ramai yang langgar apa yang di ikrar ni dalam solat
    1 hari 5 kali
    ngan Allah pun mau tipu ka
    tarak malu jugak

    kalau dah tak beramal ngan apa
    yang selalu disebut dalam solat
    jnagan haraplah nak lurus ikut arahan Allah
    pi mampusss la puak puak ni

    ReplyDelete
  4. ni kegagalan total x presiden dan presiden kini...opppss maksudnya lakibini tu la, nak jaga ahli yg berapa ribu tu je pun x mampu. Kahkahkah. Ni dah tahap merapu meraban x tentu hala. Susah gak bila ada kuasa ni. Bakal presiden pun time tanding PRK pun main langgar je peraturan SPR ni kan pula anak2 didik bila pemilihan parti. Kahkahkah....x sabor nok bergambor dlm jet resmi kerajaan anak beranak kot tu yg x amik pot pun anak buah perang mcm sial je. Hidup rakyat! Kahkahkah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1