Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 November 2018

Sebab Seorang Atuk

Bhai/DeeDee semua...

Semalam sepatutnya gua pi Kampung Gajah selepas selesai gua hadir satu mesyuarat di Petaling Jaya... Tapi disebabkan kenderaan gua rosak... Maka terbantut agenda gua... Gua cadang nak hadir dalam himpunan UMNO-PAS di Kampung Gajah tu...

Tapi takpa... Cut the stories short...



Gua quote " Bekas timbalan perdana menteri itu bagaimanapun menyalahkan seorang "atok" atas permusuhan itu.

"Selama 61 tahun Umno memerintah, 22 tahun adalah di bawah kepimpinan beliau.

"Dia ajar kami membenci PAS, dia ajar kami membenci DAP tapi sekarang mereka sedang bercium mulut sesama sendiri," katanya yang jelas merujuk kepada Dr Mahathir Mohamad."

Hahahaha....

Gua gelak jer baca citer nih.... Sebab sebenarnya ada satu lagi Atuk yang patut dipersalahkan...

Kalo ikut catatan sejarah.... Sebulan sebelum Atuk yang Zahid Hamidi katakan tu naik jawatan jadi PM pertama kali.... Ader sorang lagi Atuk yang dok berceramah dan keluarkan kenyataannya yang dijadikan Amanat di Banggol Peradong....

Atuk yang berucap di Banggol Peradong tu kata UMNO Kapir, jadi segala-gala yang beekaitan dengan UMNO adalah kapir.... Dan menentang UMNO adalah jihad .... Dan siapa yang berjihad menentang UMNO ni kalu mati dikira mati syahid.... Makanya selang berapa bulan selepas kenyataan Atuk yang sorang ni... Maka berlakulah insiden Memali.... Bilamana Ibrahim Libya berkeras tidak mahu ditahan oleh PDRM... Yang menyebabkan ramai yang mati masa kejadian Memali...

Kini .... Atuk yang keluarkan Amanat itu pula sedang bercium mulut dengan UMNO ... Hahaha....

Kalau lah Ibrahim Libya dan pengikutnya boleh hidup balik... Rasanya mau kena penendang, terajang dan segala flying kick atau lastik akan dibuat oleh mereka kepada Atuk yang keluaekan Amanat di Banggol Peradong tu... Sebab Atut tu sekarang sedang bercium mulut ngan UMNO....

Bila la Atuk yang sorang ini nak sedar dan mengaku kesilapan dier yang menyebabkan ramai yang mati... adoyailah...

Bagero punya Atuk...

5 comments:

  1. Ek eleh...berani le sgt nak dtg kg gajah....setiap masa kn wat laporan huhu

    ReplyDelete
  2. atok tu gila. kecian mangsa memali.

    ReplyDelete
  3. Hai orang-orang yang beriman, bertakwalah kepada Allah dan carilah jalan yang mendekatkan diri kepada-Nya, dan berjihadlah pada jalan-Nya, supaya kamu mendapat keberuntungan.

    pm22 memang kaki pelingkup pung
    masa tengah gagah berkuasa
    apa saja menentang nya ditendangnya
    lani berkuasa tapi atas kerusi ynag tak banyak
    dah tua pung nafsu lesu tapi hati ada lagi mau

    Bilamana Ibrahim Libya berkeras tidak mahu ditahan oleh PDRM
    itulah perjuanagan yang yakin bukan takut

    dengar kabar ada cubaan nak tahan hha tapi tak jadi sebab pengikut
    rela pertahankan

    umur panjang pun tarak guna kalau
    suka sanggah perintah/hukum Allah

    ReplyDelete
  4. Lantak la cite atuk2 ni... yg penting zamani mesti menang GV.... kalau tak siap awak

    ReplyDelete
  5. Wak ni dah kena 45 dakwaan kat mahkamah. Yang lebai ni tak sabar nak bicara kat london. Tunggu ajelah keputusannya. janganlah akhir2 hayat duk kat tirai besi hendaknya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1