Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 August 2022

PRU15 : PN Sudah Goyang?

Bhai/DeeDee semua...

Nampak sangat la Perikatan Nasional (PN) sudah goyang.. sudah cuak... Sebab diorang tahu diorang tak kuat... diorang tahu diorang memang ditolak oleh pengundi... Hahaha

PN tak mampu menang PRU15 jika ulang formula PRN Melaka, Johor

1 comment:

  1. Aku tujukan respon berikut kpd 2 pengkhianat utama:

    1. Muhyiddin
    Berikut kenyataan muhyiddin.
    'Muhyiddin minta pembangkang pertimbang semula kerjasama lawan BN'

    Selepas memenangi PRU14 bersama PH, tanpa berfikir panjang muhyiddin berkomplot bersama bapa pengkhianat, azmin(of course masterminded by Atok kutty) dan dgn bantuan lobai penunggang agama mengkhianati PH melalui langkah Syaiton! Punya gembiranya mrk merampas kerajaan drp PH secara paksa. Muhyiddin dan geng Bersatunya serta azmin dan geng PBMnya lupa (atau buat2 lupa! ) yg mrk memenangi kerusi masing2 pada pru14 dgn bantuan besar pengundi AKAR UMBI PH. Sekarang, menyedari kedudukan mrk amat lemah, baru nak jilat air ludah kembali minta bantuan pembangkang (PH la tu!!). Go to hell muhyiddin et al, aku mewakili akar umbi PH tolong respon kpd kau.

    2. Atok kutty

    Atok ni pun buat2 tak sedar bahawa dia dibawa masuk PH kerana dsai berbesar hati menerima permintaan Atok utk menyertai PH. Janjinya Atok jadi PM utk tempoh 2 tahun, kemudian dsai ambil alih. Itu pun kerana ds wan azizah berpegang kpd janji untuk menyerahkan jawatan PM kpd Atok walaupun ds wan azizah ditawarkan jawatan tersebut terlebih dahulu! Itulah ciri2 orang yg berpegang kpd amanah, faham tak Atok oi. Skrg tiba2 Atok buat kenyataan bahawa dsai yg tidak mahu menerima beliau sekali lagi bersama PH! Oi Atok, bukan saja dsai tak mau terima kau bersama PH tapi SELURUH akar umbi PH pun dah TOTALLY REJECT kau. Mungkin hanya mat sabu, khalid samad dan beberapa kerat lagi ahli PH yg masih sanggup menerima kamu bersama dgn PH. Jadi pigidah kaki auta Atok kutty.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1